heltenkelt Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Är det några som är sugna på att dra ihop en sat. till Västerås? Det KAN vara dags att stöka ihop en sån för de sugna, men ack så fattiga. Om Ja: Vilket/VILKA datum, inköp, var & när? Vilken struktur, rebuys, add-ons, startmarker? Om Nej: ... MVH! /S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 24H ger Satelliter till V-ås Open 24H kommer ge sju stycken Satelliter till V-ås Open. Dom blir allihop 10€ unlimited Rebuy i 4 perioder. Det är 2000 i startmarker och Rebuy för 10€ (ger 2000 i marker) är tilllåtet om du har under 2000 i marker. Addon (mellan period 4 och 5) är tillåtet oavsett stacksize och ger 2000 i marker. Satelliterna kommer gå mellan 20.00 och 21.00 (mer exakt tid kommer senare) följande dagar: Onsdag 13 April Söndag 17 April Onsdag 20 April Söndag 24 April Onsdag 27 April Söndag 01 Maj Onsdag 04 Maj Annars så är jag inte helt oäven för någon livesattelit heller ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 12 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2005 Men duuuuuu. De e ju klart jag menar live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Visst finns det intresse. Tid, plats och buyin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 18 April , 2005 Rapport Share Postad 18 April , 2005 300kr + unlimmited rebuys första 1,5 timmarna om vi blir en 20 pers som är intresserade så borde det ge några platser á 3300kr /super.... ps..när och vart vettifaen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 18 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2005 Med andra ord: 3 intresserade Smokey_McPot Superswede heltenkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 18 April , 2005 Rapport Share Postad 18 April , 2005 jag har ju sagt att jag är intresserad luvnisse !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanj Postad 18 April , 2005 Rapport Share Postad 18 April , 2005 Nu är vi fem intresserade: Smokey_McPot Superswede heltenkelt drc stefanj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 18 April , 2005 Rapport Share Postad 18 April , 2005 Men ragga upp slaskpoker med vänner då drc, så är saken nästintill biff (åtminstone om man räknar in eventuella fanboy slaskare). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 19 April , 2005 Rapport Share Postad 19 April , 2005 Det är skönare om Luvnissen raggar ihop folk. Han känner ju ändå alla så slipper jag anstränga mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 20 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2005 En tomteidé är att vi kör på fredag den 29:e, lite senare än originalturneringen 500+50. Det är ju inte värre än att sätta ihop en gryta med sattellitregler, or is it? Säg att det används 4 bord till original (typ 35-40 pers). Någon gnällig cashgamemästare, EXEMPELVIS PHID, åker tidigt o startar ett cashbord. Vid sjutiden så är väl originalturneringen nere på 2 bord. UPS har klarat turneringar med sju bord. Problemet e väl att alla vill köra originalturneringen...., så frågan e om man inte kan börja redan kl. 1000????? Med andra ord: 29:e april klockan 10:00 eller 20:00??? e_novella? lodbrok? skulle det funka? /h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 Jag kan inte då...men lira ni som kan.. är nämligen bortrest över VALBORG!!...snyfft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 20 April , 2005 Rapport Share Postad 20 April , 2005 Vill bara säkerställa att det blir en struktur som ger en valuta för pengarna. Om det blir den vanliga rebuy strukturen (1500 marker) kan man ju lika gärna köpa trisslotter för pengarna. Jag överdriver givetvis men ni förstår vad jag menar. Samma struktur som i 500+50 touren men med rebuys kanske vore något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 28 April , 2005 Rapport Share Postad 28 April , 2005 Är det möjligtvis dags att utse en ny dag för att spela satteliten till västerås? Verkar som om det kommer bli stora problem med morgondagens semiplanerade sattelit. För det första är det ingen som hittills velat hålla i det hela, och för det andra är det folk som jobbar så det kommer nog bli svårt att planera runt 500 + 50 touren som börjar 18:15. Jag uppmanar alla att föreslå något, då iallafall jag skulle vara intresserad av att spela satteliten även om den inte blir av imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts