Gå till innehåll

CobbV, klädtips till sommarn?

Recommended Posts

• Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Var ett tag sen jag uppdatera men har iaf spelat en hel del, vände den tunga starten på månaden och har verkligen sprungit riktigt bra och spelat riktigt bra. Tills ikväll :-( Förlorat så otroligt många sjuka händer och verkligen alla beats jag tagit har varit på 5/10 så nu sitter man i skiten mitt i en djup förlustsession.

Ligger iaf runt 18k+ för månaden ändå så jag ska väl inte gnälla. Känns bara så surt att jag aldrig riktigt kan komma upp på 5/10, har sprungit så otroligt kallt där uppe denna månad när jag sprungit cp bra på 2,5/5 istället. Skulle ju kunna vara tvärtom kan man ju tycka.

Ska försöka jaga ikapp lite sen slagga. Är rätt trött just nu.

Postad

Klädtips: Se Hanekes "Funny Games", originalet eller hans amerikanska remake. Förfäras över hur störda killarna är. Inspireras till en skön sommarstil klädmässigt.

Postad
wannabesteekarehäribodenprototypens pick:

Skor: Ett par fräsiga vita nikeysar.

Chinos: chinos är så -85, idag är det jeans som gäller. Gärna av märket evisu, tommy hilfiger eller ijin. Batistini gör även ett par fräsiga budgetmodeller.

Jeans: se ovan

Skjorta: byt ut skjortan mot en snygg vit hoddie och ett tight svart linne. H&M har ok linnen för bra pris och D&G hoodien kan man passa på att köpa när man besöker thai.

Jacka: Ljung. http://stayhard.se/Product.aspx?productID=14961&attribute1Value=4133

Övrigt som alla måste ha; En svart diva mössa med vitt tryck, en vit svea med blått tryck och vita inter sport tubisar som ska dras så långt upp över byxbenet som det går. Om man har stora fötter eller småa sockar så får man fråga brevbärarn efter gummiband, det funkar också och sedan är det tight att bara ha snoddarna där.

Sedan ska man självklart se så white trash ut som man kan. Därför måste man tatuera sig, skaffa massa fula armband, även halsband och en snygg skarfff, så fckin jääävla tight helt sjyyyyyk!

Huligan

Postad
Klädtips: Se Hanekes "Funny Games", originalet eller hans amerikanska remake. Förfäras över hur störda killarna är. Inspireras till en skön sommarstil klädmässigt.

ty :) ska kolla in det!

Pokermässigt äre lugnt, spelat 2h senaste 6 dagarna, inte så likt mig. Har varit hemma i sundsvall och har varit så sjukt mycket att göra, folk att träffa etc. Tappat suget lite mao.

Bli antagligen spel i veckan iaf, nu ska jag ta ett bad vare tänkt.

Postad

Köpte två jackor i veckan, kan tyvärr inte länka eftersom ja inte hittar skiten, vet inte vad modellen heter. En drykorn jacka av lite längre slag samt en fred perry lite mer somrig, tröjliknande.

Har också hittat ett par chinos som jag ska slå till på.

Vad tycker du om dessa heltoker, du som älskade blå chinos? :-)

http://www.grandpa.se/system/search/product.asp?id=4204&m=10&g=1&page=1&rnum=8

Postad

Hehe, kollade in detta lite mer nu, det är alltså en film! :-P

Är filmen bra i övrigt eller? :-)