Swede Postad 10 April , 2005 Författare Rapport Postad 10 April , 2005 what goes around, comes around Jag all in med AA, moter KK, flopp K Citera
Swede Postad 10 April , 2005 Författare Rapport Postad 10 April , 2005 AQ mot K5, flop AK3, turn 2, river K Citera
liggat Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 försökte slipa mitt turneringspel litegrann idag.. tycker att jag gjorde rätt i 95% av alla beslut.. enda jag kan klaga på är att när jag e på steal med 12BB i stacken så såg jag inte att quizz_kid som e shortstacked sitter på BB och givetvis ställer in.. 1400 till för att syna en 7kpott går ju inte att säga nej till.. trist nog sitter han på AK också. behövde bara visa upp runt 2 händer under turneingen förutom vid all in situationer, känns rätt bra med den imagen faktiskt. värsta var att jag inte fick några kort.. fick QQ 2 ggr när BB va runt 100 så det blev ju inte så mycket action.. fick JJ en gång också, då folda hela bordet fram till mig på BB Citera
demme1 Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Sådärja! Ut på bubblan. Fick inga kort som vanligt men lyckades dubbla några gånger ändå. Var tvungen att gå all-in med 99 mot AQ på bubblan. Gissade på att jag inte överlevt till pengarna i vilket fall, typ... Hihi. Citera
quizz_kid Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 roligaste pf-trn so far... ligger short hela vägen och får inga händer... när vi är ca 30 spelare kvar ställer jag in med KTs och knäpper en ROYAL, min allra första dessutom... kulkul... sen hittar jag massa trevliga händer som klonkar och jag ligger 3:a i chips... innan finalbord ställer knappen in och jag måste försvara mörken med KTs känner jag... till min glädje visar "cypp" upp 47s eller något liknande till min förvåning håller min hand på floppen, men sen klonkar han stegjävel såklart, och hela stacken ryker... heja cypp!!! Citera
TotalFarsa Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Jo, några bra händer fick man ju inte... Så stacken höll sig runt medel hela vägen... Åkte på 18e efter att ha vart tvungen att gå all.in för blindsteals med lite marginella händer såklart Rök med A8 mot K10... Bägge floppar låga paret på floppen men tyvärr inget A... Men det var kul som vanligt! /TF *edit* ja, just det... bästa handen jag fick, KK i BB, foldades ju givetvis hela vägen till mig Citera
baller Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 I pengarna både på railbird turneringen och Scoop-finalen det får man vara nöjd med... Roligast var KK mot AA när ja klonka fyrtal på floppen Citera
QoS Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Grattis till Borkaxxx! Han tog mina chips och vann ett added priset, säger det mina chips är magiska! - QoS Citera
Borka Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 tack tack QoS. både för chipsen och gratulationerna. Citera
inteillaalls Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Ja jäklar, grattis Borkaxxx... Är nöjd med en 2:a placering, spelade jävligt bra enligt mig själv och hade sååå mkt tur, klonka allt utom på sista headsuphanden.... /G Citera
Borka Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 QoS: vad är det för markerväska jag vunnit? har du någon länk? Citera
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Borka, tyvärr ingen bild än, dom ska komma till leverantörer i göteborg inom kort. - QoS Citera
elvis77 Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 QoS: vad är det för markerväska jag vunnit? har du någon länk? Jag är lite osäker men jag hörde rykten om att det var den här väskan. Citera
Recommended Posts