Panda_ Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Har inte HH här så jag tar lite ur minnet... 6-manna .5/1 NLH Fi i UTG med 100€ (han har precis kommit till bordet) HERO i UTG+1 med 145€ { } Fi raise to 3.5 HERO raise to 12 total Fold på hela gänget Fi raise to 28 total HERO? Vad göra? Syna för att se en flop och riskera att bli utspelad om ett A/K kommer AI och ev riskera att skrämma bort honom. R och ta nytt beslut? Citera
DocLame Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Jag ställer in. Det är nu vi har 57% eq mot AK. Syn finns inte utan read imo. Har han AA/KK så är det en cooler. Citera
ulaf Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Risken om du går all-in är väl snarare att han har en bättre hand? Citera
Panda_ Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 Risken om du går all-in är väl snarare att han har en bättre hand? Har han en bättre hand så har han tror inte risken blir större om jag synar eller höjer..... Citera
ulaf Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Har han en bättre hand så har han tror inte risken blir större om jag synar eller höjer..... : P Citera
Recommended Posts