Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Undrar lite om nån vet hur det funkar på dom sajterna där man får euro i lobbyn men växlar till dollar när man ska spela.

Hur sätter dom kurserna? en gång om dagen eller löpande tro.

När jag spelat färdigt kan jag välja om jag vill låta dom sitta kvar som dollar eller växla tillbaka till euro.

Uppdateras kurserna en gång om dagen kan man ju kolla av varje kväll hur dollarn gått kontra euron och genom det välja bästa alternativet.

Postad

OK. gäller det även om det går 1månad mellan in o utväxling?

Så kan det ju inte vara.. Kanske är så på boss att man växlar tillbaka automatiskt när man slutar spela eller?

Postad

Boss medias webdollar suger iaf stenhårt när det gäller valutaväxlingar.

De stjäl hela 6% vid valutaväxlingar med kreditkortsinsättning och det verkar inte gå att låta banken växla heller.

Neteller eller MB (Med samma valuta.) är definitivt att rekommendera.

Postad

Fast på den här sajten kan du låta dina dollar ligga kvar. är det nu så att kursen fastställs en gång om dan så kan man ju göra sig en hacka varje dag genom att ta reda på när kursen sätts.

Postad
Boss medias webdollar suger iaf stenhårt när det gäller valutaväxlingar.

De stjäl hela 6% vid valutaväxlingar med kreditkortsinsättning och det verkar inte gå att låta banken växla heller.

Neteller eller MB (Med samma valuta.) är definitivt att rekommendera.

Använder mb också men inte tittat så mycket på deras avgifter men dom ska ju tjäna pengar dom också så är säkert inte så billiga. Alla tjänster ska ju betalas på nåt sätt så därför använder jag inte mb eller neteller mer.

Vem sätter kursen när man cashar ut från mb till sin bank tro?

Blir nästan sugen på att börja spela på svenska spel med tanke på alla avgifter man betalar hit o dit.

Postad
Använder mb också men inte tittat så mycket på deras avgifter men dom ska ju tjäna pengar dom också så är säkert inte så billiga. Alla tjänster ska ju betalas på nåt sätt så därför använder jag inte mb eller neteller mer.

Vem sätter kursen när man cashar ut från mb till sin bank tro?

Blir nästan sugen på att börja spela på svenska spel med tanke på alla avgifter man betalar hit o dit.

Dom har ju inga avgifter om min bank växlar när jag sätter in med kreditkort (Vilket är det normala.)

Att växla är ju en grej webdollar gjort för att tjäna 6%