Gå till innehåll

Köpa pokerbord?


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Ja till köpet av pokerbord då.. Det bordet jag funderar på att införskaffa är det med vikbara "stålben".. Undrar vart man kan hitta de billigaste..

http://www.magnusanderssonab.com har ju ett för 1600 + frakt.. Måste finnas billigare.. Om nån vet så skicka in =)

 

 

Kolla in http://www.pokervaruhuset.se ,,, där har dem hyfsade bord för låga priser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt ett bord från http://www.pokervaruhuset.se

 

Om allt går som det ska så bör jag ha det hos mig senast den 13:e maj. Återkommer då med en rapport om bordet. Så alla ni som funderar på att köpa ett kan invänta det och använda mig som "försökskanin". Billigt var det i alla fall, ska bli intressant att se vilken kvalité håller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt ett bord från http://www.pokervaruhuset.se

 

Om allt går som det ska så bör jag ha det hos mig senast den 13:e maj. Återkommer då med en rapport om bordet. Så alla ni som funderar på att köpa ett kan invänta det och använda mig som "försökskanin". Billigt var det i alla fall, ska bli intressant att se vilken kvalité håller.

 

 

 

Även jag har beställt därifrån och även jag kan kommentera kvaliten, om den verkligen kom, o s v.

 

Vilket bord beställde du?

 

Jag beställde 10-mannabordet för 1299 kr.,,, men nu verkar dem har smyghöjt priset till 1349 kr... :?

 

ska du också få bordet hemlevererat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde bordet för 8 pers. Så då täcker vi hela bordssortimentet :)

 

Jag ska få bordet hemlevererat ja... den 12 el. 13 maj (samma som dig antar jag)

 

Angående smyghöjningen så gäller det för de som beställer nu, inte vi som har beställt.

 

/Christoffer

 

perfekt,,,, då kan vi säga vad vi tycker om båda borden :)

 

Jag ska också få bordet i samma datum som du,,,, jag hoppas bordet är någonting att ha då det är så billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!!

 

på tal om bord, jag hittade just ett bord på vinden som jag gjort i träslöjden nån gång i grundskolan. Riktigt fint faktiskt, förrutom det stora jacket i ena hörnet som polarn huggit kniven i när han blev utdragen med pocket 2:or. ett par hundringar, å bordet är ert!

Först till kvarn!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!!

 

på tal om bord, jag hittade just ett bord på vinden som jag gjort i träslöjden nån gång i grundskolan. Riktigt fint faktiskt, förrutom det stora jacket i ena hörnet som polarn huggit kniven i när han blev utdragen med pocket 2:or. ett par hundringar, å bordet är ert!

Först till kvarn!!

 

1. bilder? pris? Hur har du tillverkat det? specifikationer?

 

2. fina kompisar du har som går runt med kniv och som tar fram den när de förlorar i poker. Hade han gjort det på något jag anordnat så hade han blivit både utslängd och polisanmäld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!!

 

på tal om bord, jag hittade just ett bord på vinden som jag gjort i träslöjden nån gång i grundskolan. Riktigt fint faktiskt, förrutom det stora jacket i ena hörnet som polarn huggit kniven i när han blev utdragen med pocket 2:or. ett par hundringar, å bordet är ert!

Först till kvarn!!

 

 

Finns det någon möjlighet att skicka den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haft möjligheten att spela på båda borden o skulle lätt välja de från Magnusandersson själv....är dock tveksam till vecket som blir i mitten av bordet när det är vikbart

 

MagnusAndersson

+Stabilt

+Bra duk

-Veck i mitten (två dukar? kan bli svårt att byta)

-Platta dryckeshållare...kunde lika gärna inte varit några alls

 

Pokervaruhuset

+Bättre dryckeshållare

+Borde vara lättare att byta duk på

-Ostabilt

-Dåligt "glid" i duken på det bordet jag spelade på, luddade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...