protte Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Sitter o funderar lite och tittar på Eurons historiska kurs jämfört med SEK och den har legat stabilt runt 9kr men har på sista tiden rusat till 11kr. Nu kan jag inget om sånt här och säkert är experterna osäkra med, Men säg att man har en rulle på en sida som nyss var värd 100k SEK så har rullen stigit till 120k SEK automatiskt på någon månad bara. Man kan säga man tjänat en 10-20 inköp av sig själv på senaste tiden beroende på nivå man spelar. Så det är ju nice men man blir nästan sugen ta ut lite vem vet vore inte lika kul om euron sjunker till 9kr snart igen ?. Vad tror ni eller är det här något ni tänker på Sen kan väl teoretiskt euron stiga till 15kr mot SEK sånt kan man ju aldrig veta men aldrig fel "ta hem en vinst" ,eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 heh, om man vetat åt vilket håll valuterna gått hade man varit mångmiljonär mitt tips är att ta ut en del av rullen och sätt pengarna på ett bankkonto.. man behöver inte så så mkt insatt på själva sidan, onödig risk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Jag har haft en större del av rullen i $ ...tagit ut hälften. Man kan väll inte spå något men känslan är väll att det inte kommer hända så mycket och 1 skr är ju alltid värd 1 skr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Jag har haft en större del av rullen i $ ...tagit ut hälften. Man kan väll inte spå något men känslan är väll att det inte kommer hända så mycket och 1 skr är ju alltid värd 1 skr I wish that was true. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 I wish that was true. hur tänker du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 I wish that was true. När skulle en svensk krona kunna vara värd nånting annat än en svensk krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 Infla/deflation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 16 December , 2008 Rapport Share Postad 16 December , 2008 En krona är väl alltid en krona.. Det intressanta är vad man får för den kronan... Som läget är nu så får man ju inte mycket för den.. SEK:en är rökt som valuta och kommer vara som en böld i arslet på oss Svenskar ända tills vi tar oss i kragen och lämnar den gråtandes över att vi inte tog chansen när den stod i 8,5:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts