Tebinu Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 hej är helt utan efarenhet på pt eller andra poker tools skulle vilja ha hjälp med var man bör anv och vilka som funkar bra på prima. Jag spelar helst multi tun and sit an go. tacksam för svar fixade pt3 här om dagen men få inte det att funka på prima gör jag fel kanske:? Citera
brainslicer Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 hej är helt utan efarenhet på pt eller andra poker tools skulle vilja ha hjälp med var man bör anv och vilka som funkar bra på prima. Jag spelar helst multi tun and sit an go. tacksam för svar fixade pt3 här om dagen men få inte det att funka på prima gör jag fel kanske:? http://www.pokertracker.com/products/PT3/supported.php Citera
Tebinu Postad 8 December , 2008 Författare Rapport Postad 8 December , 2008 År det nån som vet nån poker calc som funkar på prima. eller nån tournament indicator.tacksam för svar./rookie Citera
Recommended Posts