BDG1 Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Ett inlägg om erbjudande av iphone på Bet Friends postades tidigare. När jag sedan laddade ner klienten stod det att filen innehöll virus. Ngn annan som märkt detta? Citera
kraclob Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Ett inlägg om erbjudande av iphone på Bet Frei*ds postades tidigare.När jag sedan laddade ner klienten stod det att filen innehöll virus. Ngn annan som märkt detta? Inte testat Bet Frei*ds än, men jag har fått detta på 3st andra ipoker skins. Citera
BDG1 Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 Inte testat Bet Friends än, men jag har fått detta på 3st andra ipoker skins. Verkade det vara någon farlig typ av virus? Citera
kraclob Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Verkade det vara någon farlig typ av virus? Inte hittat vad det berott på laddade ner filen från deras hemsida fick nått om virus. Sen gjorde våran inofficiella säkerhetsexpert samma sak och hittade ingenting så installerade bara och har inte märkt nått än Citera
gdaily Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Semikänd "bugg" på iPoker, ingen som hittat virus på riktigt, men vissa virusprogram varnar. Fortsätt with caution men var inte överdrivet paranoid, typ. Citera
Recommended Posts