Tottyville Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Något jag inte förstår är hur ni kunde tolka hans iskallt fel. Herregud. Get out of the pokerbox plx. Vi är i ett pokerforum plx. Citera
Haslo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Vi är i ett pokerforum plx. Ok, så bara för att vi är på ett pokerforum så är det ok att inte veta om vardagliga uttryck som funnit i all evighet? Citera
Tottyville Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Ok, så bara för att vi är på ett pokerforum så är det ok att inte veta om vardagliga uttryck som funnit i all evighet? Tolka - Veta. Same same? Citera
grebgokz Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Ok, så bara för att vi är på ett pokerforum så är det ok att inte veta om vardagliga uttryck som funnit i all evighet? Om jag i gaming forumet säger att "Nya fallout är iskallt" så förstår nog de flesta att jag menar att det är för jävla cooolt men när jag i pokerfurumet säger att "Jag tycker spelet är iskallt" så förstår nog de flesta att jag menar att det inte är ett bra spel. Ord har OLIKA betydelse i olika sammanhang. Citera
Supertequila Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 I pokersammanhang torde uttrycket "iskallt" vara allmänt vedertaget för "icke bra". Citera
Recommended Posts