Gå till innehåll

eddd, be Nordin one night please


weddie

Recommended Posts

MMm lirar man 2bord nl10 duger dom.

 

Haha stfu din nåååb :lol:

Kan du inte langa en cup of soup också när du endå e igång, e hungrig.

 

On topic.

Måste coachen verkligen vara från sthlm? teamviewer eller liknande prog funkar riktigt bra.

Har noll koll på datorer osv så ska inte uttala mig om det men du får nog bättre respons om du frågar på något dataforum lr på fb..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 456
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha stfu din nåååb :lol:

Kan du inte langa en cup of soup också när du endå e igång, e hungrig.

 

On topic.

Måste coachen verkligen vara från sthlm? teamviewer eller liknande prog funkar riktigt bra.

Har noll koll på datorer osv så ska inte uttala mig om det men du får nog bättre respons om du frågar på något dataforum lr på fb..

 

Nej Stockholm vore bara ett stort pluuusss.

 

fb, fragbite? Gamla cs tiden, vart tog du vägen... :)

 

Det enda du behöver om det skall vara en pokerdator är 4 gig ram , ett bra graffekort som klarar 3? skärmar och en hyfsad processor =)

 

Right, nu blev jag genast mer avslappnad i det letandet (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappat dryga 200k på svs senaste månaden så efter gårdagens back session fick jag nog, bestämde mig för att testa grinda upp min mtt-rulle på Ipoker.

 

Spelet första dygnet har varit nl200 9t, öppnat ganska smooth med +7,5bi över 3k händer.

 

Omaha coach ser ut att vara löst, dock är jag fortfarande öppen för förslag då jag prioriterar att samtala i svenska...

 

laater

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappat dryga 200k på svs senaste månaden så efter gårdagens back session fick jag nog, bestämde mig för att testa grinda upp min mtt-rulle på Ipoker.

 

Spelet första dygnet har varit nl200 9t, öppnat ganska smooth med +7,5bi över 3k händer.

 

Omaha coach ser ut att vara löst, dock är jag fortfarande öppen för förslag då jag prioriterar att samtala i svenska...

 

laater

 

Måste va enormt stor del av rullen?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en ganska lång session på 2700 händer igår kväll, mycket up and downs och ville inte avsluta innan jag var upp något BI.

 

Slutade iaf på gröna 356$, känns som struntsummor men jag måste försöka grinda på ändå. Är upp 1800$ på 2 speldagar och det måste anses som okey på nl200.

 

workwork nu och möjligtvis lite händer ikväll, men egentligen så är det söndagens grind jag ser fram emot, klooooooonk?

 

laaaater

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar setupen?

Hade gärna sett lite pics, planerar själv att köpa ngn monster settup. Tror jag kör med en 30" dock.

 

Kul att träffas i Malta, blev inget långt snack dock. Ngn var tvungen att prata AnteSvante till rätta ang tuneringspoker inom vilket jag är mkt insatt. Super not hissen brag osv.

 

MVH turredonk4life

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lungt, du verkar ju ändå vara gul på svs. =)

 

Jag, gul? 8-)

 

Hur funkar setupen?

Hade gärna sett lite pics, planerar själv att köpa ngn monster settup. Tror jag kör med en 30" dock.

 

Kul att träffas i Malta, blev inget långt snack dock. Ngn var tvungen att prata AnteSvante till rätta ang tuneringspoker inom vilket jag är mkt insatt. Super not hissen brag osv.

 

MVH turredonk4life

 

Det funkar sjukt bra, jag håller på och renoverar stora delar av min lägenhet så jag är inte riktigt klar, men det har helt klart blivit cleeant i grindhörnan.

 

Jag kan säga direkt att 30" är inget för mig, utan mina 26" funkar perfekt för mitt ändåmål. Skulle jag köpt 30" så hade jag valt mac :-P

 

Detsamma, trist att man endast träffade på erat trevliga gäng en kväll. Kommer ihåg att jag hade några givande samtal med flera av er(Förutom dig med tanke på omständigheterna).

 

Men jag skicker över min msn på pm så skickar jag över lite bilder senare i veckan på hörnan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw, spelat 500kr på följande singel matcher:

 

Österrike - Litauen 1 1.65

 

Serbien - Rumänien 1 1.45

 

Belgien - Turkiet 1 3.30

 

Danmark - Sverige 2 2.75

 

Liechtenstein - Azerbajdzjan 1 2.70

 

Dubbel, Portugal&Lettland till 15x pengarna

 

Inte orkat jaga bra odds, så gör inget om jag förlorar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw, spelat 500kr på följande singel matcher:

 

Österrike - Litauen 1 1.65 +325kr

 

Serbien - Rumänien 1 1.45 +225kr

 

Belgien - Turkiet 1 3.30 +1150kr

 

Danmark - Sverige 2 2.75 -500

 

Liechtenstein - Azerbajdzjan 1 2.70 -500kr

 

Dubbel, Portugal&Lettland till 15x pengarna -500kr

 

Inte orkat jaga bra odds, så gör inget om jag förlorar ;)

 

+200kr =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...