Chillarn7 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 MMm lirar man 2bord nl10 duger dom. Haha stfu din nåååb Kan du inte langa en cup of soup också när du endå e igång, e hungrig. On topic. Måste coachen verkligen vara från sthlm? teamviewer eller liknande prog funkar riktigt bra. Har noll koll på datorer osv så ska inte uttala mig om det men du får nog bättre respons om du frågar på något dataforum lr på fb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Det enda du behöver om det skall vara en pokerdator är 4 gig ram , ett bra graffekort som klarar 3? skärmar och en hyfsad processor =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Haha stfu din nåååb Kan du inte langa en cup of soup också när du endå e igång, e hungrig. On topic. Måste coachen verkligen vara från sthlm? teamviewer eller liknande prog funkar riktigt bra. Har noll koll på datorer osv så ska inte uttala mig om det men du får nog bättre respons om du frågar på något dataforum lr på fb.. Nej Stockholm vore bara ett stort pluuusss. fb, fragbite? Gamla cs tiden, vart tog du vägen... Det enda du behöver om det skall vara en pokerdator är 4 gig ram , ett bra graffekort som klarar 3? skärmar och en hyfsad processor =) Right, nu blev jag genast mer avslappnad i det letandet (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Tappat dryga 200k på svs senaste månaden så efter gårdagens back session fick jag nog, bestämde mig för att testa grinda upp min mtt-rulle på Ipoker. Spelet första dygnet har varit nl200 9t, öppnat ganska smooth med +7,5bi över 3k händer. Omaha coach ser ut att vara löst, dock är jag fortfarande öppen för förslag då jag prioriterar att samtala i svenska... laater Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Omaha coach ser ut att vara löst, dock är jag fortfarande öppen för förslag då jag prioriterar att samtala i svenska... laater tjo, kika i pmlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Tappat dryga 200k på svs senaste månaden så efter gårdagens back session fick jag nog, bestämde mig för att testa grinda upp min mtt-rulle på Ipoker. Spelet första dygnet har varit nl200 9t, öppnat ganska smooth med +7,5bi över 3k händer. Omaha coach ser ut att vara löst, dock är jag fortfarande öppen för förslag då jag prioriterar att samtala i svenska... laater Måste va enormt stor del av rullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 tjo, kika i pmlådan Trevligt att du hörde av dig, svarar senare! Måste va enormt stor del av rullen? Vad vet du om det? Men det är sant, det var en stor del av min peak rulle. Jag tänker sällan så, jobbar efter nuvarande rulle hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 med fb menar jag flashback Eddie. Kom in i matchen ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 med fb menar jag flashback Eddie. Kom in i matchen ffs! Det är ännu nördigare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Det är ännu nördigare va? Inte vet jag. Sveriges största forum iaf så du borde ju få svar på din fråga och det var väl det du ville Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Inte vet jag. Sveriges största forum iaf så du borde ju få svar på din fråga och det var väl det du ville pma din msn istället för att yra om nördsiter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Det blev en ganska lång session på 2700 händer igår kväll, mycket up and downs och ville inte avsluta innan jag var upp något BI. Slutade iaf på gröna 356$, känns som struntsummor men jag måste försöka grinda på ändå. Är upp 1800$ på 2 speldagar och det måste anses som okey på nl200. workwork nu och möjligtvis lite händer ikväll, men egentligen så är det söndagens grind jag ser fram emot, klooooooonk? laaaater Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Det blir den här, funkar la okey till mina skärmar? http://www.webhallen.com/prod.php?id=100889&ref=Prisjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Jag skulle satsa på Windows 7 ist för Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Jag skulle satsa på Windows 7 ist för Vista. too late Köpt burken ovan, så nu är grindlyan klart. Du borde akta dig istället för att ge tips fubbo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 too late Köpt burken ovan, så nu är grindlyan klart. Du borde akta dig istället för att ge tips fubbo lungt, du verkar ju ändå vara gul på svs. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Hur funkar setupen? Hade gärna sett lite pics, planerar själv att köpa ngn monster settup. Tror jag kör med en 30" dock. Kul att träffas i Malta, blev inget långt snack dock. Ngn var tvungen att prata AnteSvante till rätta ang tuneringspoker inom vilket jag är mkt insatt. Super not hissen brag osv. MVH turredonk4life Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 lungt, du verkar ju ändå vara gul på svs. =) Jag, gul? Hur funkar setupen?Hade gärna sett lite pics, planerar själv att köpa ngn monster settup. Tror jag kör med en 30" dock. Kul att träffas i Malta, blev inget långt snack dock. Ngn var tvungen att prata AnteSvante till rätta ang tuneringspoker inom vilket jag är mkt insatt. Super not hissen brag osv. MVH turredonk4life Det funkar sjukt bra, jag håller på och renoverar stora delar av min lägenhet så jag är inte riktigt klar, men det har helt klart blivit cleeant i grindhörnan. Jag kan säga direkt att 30" är inget för mig, utan mina 26" funkar perfekt för mitt ändåmål. Skulle jag köpt 30" så hade jag valt mac Detsamma, trist att man endast träffade på erat trevliga gäng en kväll. Kommer ihåg att jag hade några givande samtal med flera av er(Förutom dig med tanke på omständigheterna). Men jag skicker över min msn på pm så skickar jag över lite bilder senare i veckan på hörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 btw, spelat 500kr på följande singel matcher: Österrike - Litauen 1 1.65 Serbien - Rumänien 1 1.45 Belgien - Turkiet 1 3.30 Danmark - Sverige 2 2.75 Liechtenstein - Azerbajdzjan 1 2.70 Dubbel, Portugal&Lettland till 15x pengarna Inte orkat jaga bra odds, så gör inget om jag förlorar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 U want omaha coach. I teach u eurytin I kno Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 U want omaha coach. I teach u eurytin I kno U need 5min for that nigga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 5 minuter har jag över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 btw, spelat 500kr på följande singel matcher: Österrike - Litauen 1 1.65 +325kr Serbien - Rumänien 1 1.45 +225kr Belgien - Turkiet 1 3.30 +1150kr Danmark - Sverige 2 2.75 -500 Liechtenstein - Azerbajdzjan 1 2.70 -500kr Dubbel, Portugal&Lettland till 15x pengarna -500kr Inte orkat jaga bra odds, så gör inget om jag förlorar +200kr =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 +200kr =( edit, spelade även på Israel till odset 1.17. +85kr +285kr under lördagskvällen, jag kanske borde bli heltids proffs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Kvällens klonk schema är klart: PokerStars 19:00 215$ Svenskaspel 19:30 2170kr Ongame 20:00 525$ Ipoker 20:00 535$ Pokerstars 21:00 55$ Entraction 21:00 100€ Pokerstars 22:30 215$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts