MacDaddy Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Anmälde mig på musk sidan last.fm och förväntade mig att kunna spela upp låtar direkt från ett musikarkiv men det verkar mer va länkar till youtube som streamar musiken. ÄR det så det är tänkt lr har jag missat något? Testade även imeem.com men man fick bara lyssna på korta klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Tanka hem deras program så ska det nog funka bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2008 Tanka hem deras program så ska det nog funka bättre. Det har jag gjort men när jag söker på en grupp där så börjar det spelas 1 låt av den gruppen. Man kan även trycka på namnet på gruppen så hamnar man på en websida, tex youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Öh, ja? Det är inte en gratistjänst där du kan välja att lyssna på exakt vilka låtar du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 TS kanske förväxlar Spotify och last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så vad är det ni tycker är bra med last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så vad är det ni tycker är bra med last.fm? Tips på nya band du inte hört inom genren + att du får provlyssna utan att behöva youtuba fram nått litet skitband eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Så vad är det ni tycker är bra med last.fm? När jag "scrobblat" min musik hemifrån så har jag via mitt konto åtkomst till all min musik via webben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 last.fm är så 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts