Gå till innehåll

iPoker


LuckyStar5.1

Spelar du eller har spelat på iPoker?  

70 medlemmar har röstat

  1. 1. Spelar du eller har spelat på iPoker?

    • Nej
      10
    • Ja
      60


Recommended Posts

Här diskuterar vi ipoker och radera det inte ffs moderatorer.

 

 

 

 

FY FÖR I HELVETE VAD JAG HATAR DETTA JÄVLA SÖNDERGRINDANDE ÄCKELNÄTVERK. I MINA DRÖMMAR SLITER JAG LOSS DITT ÄCKLIGA JÄVLA HUVUD OCH PISSAR I DIN MUN.

 

OM JAG VORE KVINNA SKULLE JAG GÄRNA INTA DIN ÄCKLIGA JÄVLA LEM I MUNNEN OCH BITA AV DEJ DIN FAN.

 

JAG SPYYYYYYYR PÅ DEJ DITT JÄVLA ÄCKLIGA GRISANSIKTE.

 

 

 

Nej jag är inte bitter alls, och ta inte bort detta nu utan låt diskutionen om ipoker, det snabbaste (snuskigaste) växande pokernätverket vara kvar.

 

Spelar du där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns egentligen bara ett nätverk jag vägrar att spela på och det är just iPoker. Var 1,5 år sen jag spelade där men fyfan vad det just i den vevan blev söndergrindat på nl200 nivån. Under nån vecka hade jag och samma grinders suttit och spelat mot varandra dag ut och dag in och sista sessionen lackade jag ur på alla trebettar och började fyrbetta med lite vad som helst och varenda jävla gång fick jag ett omslag all in och de gånger jag kollade upp motståndarna hade de tighta jävlarna AA eller KK.

 

Fyfan vad tiltad jag blev och gjorde en instantwithdrawal på resterande pengar för första gången och hitills enda gången under min 4-åriga pokerkarriär. Har sen dess aldrig satt in en dollar på det nätverk. Blir fan tiltad av att bara tänka på skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Altså jag har riktigt bra deal på idiotPoker men hur fan mår pokern av att man skyfflar blindsen till varandra ...typ?

 

Har bra deal där men va fan... det är ju mer underhållande att leta burkar !

Clearar min bonus om 15 min sen ska jag ta bort detta infekterade rövskav från min nästan sönderslagna laptop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...