Gå till innehåll

Svenska spels SM

grebgokz

Recommended Posts

Jag ställde samma fråga och fick följande svar, att den som hamnade på 4:e plats fick de pengarna som blev över. Så de tre första fick SM-inköp och 4:an alltså de resterande 1500 kronorna.

Förutom att jag också har en kompis som slutade på 4de plats så kan jag meddela att till mig sa dem att 2an fick de resterande:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju medela att svenskaspel snor pengar från dm-deltagarna som skulle gått till sm men som nu inte existerar! Under dm så gick svenskaspel ut med att var 20de från varje dm skulle få biljett till sm! Det var spelarna själva som betalade platserna vilket gjorde att om det är 20 deltagare skulle inköpet från 4 st fösvinna för att göra en sm plats. Problemet var bara att om det anmälde sig 75 som i dalarnas så blev det 3 platser och pengarna som inte fyllde den fjärde försvann! dom tog alltså 1500 kr fårn det dm! Deras ursäkt var att pengarna skulle gå till "sm". Kontaktade deras support idag då ljög dom ihop att pengarna fanns i dm vilket dom inte gjorde! Bojkotta detta "sm"

Satt under DM och tänkte att det där går ju inte ihop, och det gjorde det tydligen inte heller....gg svs. OERHÖRT dåligt gjort!

Länk till kommentar

Jag ska också spela shorthanded eventet idag :)

Råkade kvala in av misstag faktiskt haha!

Och juste, någon som vet vad 1an vinner i eventet utöver prispengarna?

Inga extra förmåner eller pris?

I main event borde ju 1an krönas med något stojj iaf =)

För det första så är det "sm" och inte sm ni spelare:)

Sen har svneskaspel aldrig gett något extra eller garanterat någon prispott. Vet inte om dom en får de då det är ett spelbolag som inte ska hindra beroende spelar och torskar vilket gör att dem inte får locka till sig spelare på det sättet! Jag vet egentligen inte men kom ihåg att det e "Sm"

Länk till kommentar

Hej,

Vi på Svenska Spel tackar dig för ditt deltagande i SM i Texas Hold’em 5-manna!

Vi hoppas att du tyckte att det var en underhållande och bra turnering.

I det bifogade dokumentet ligger ditt SM diplom

Har du några synpunkter eller önskemål som du tycker att vi ska ta med oss till nästa år så kan du kontakta våran kundservice på tel. 0770-111111 eller mejla till kundservice@svenskaspel.se

Med vänlig hälsning

Svenska Spels Poker

texas5mannadeltagareci4.th.jpg

LOL!!!!!

Är det bara jag som tänker skriva ut mitt diplom, rama in det och sätta upp på väggen?

Länk till kommentar