Gå till innehåll

Hjälp!


Deco89

Recommended Posts

Slå en pling till din bank. Dom kan ge dig Iban och Bic nummren.

 

 

Bwin jävla PISS sida, kan bara ta ut till kreditkort eftersom det var det jag satte in med, men det står att jag inte kan det eftersom jag inte sparade mina kreditkort uppgifter, lätt att sätta in svårt att ta ut äckel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bwin jävla PISS sida, kan bara ta ut till kreditkort eftersom det var det jag satte in med, men det står att jag inte kan det eftersom jag inte sparade mina kreditkort uppgifter, lätt att sätta in svårt att ta ut äckel

 

 

Tygla ditt humör människa! Det är lätt att ta ut på Bwin. Om du lägger ner 10 minuter effektiv tid så har du lyckats ta ut dina pengar, jag lovar! Börja med att läsa igenom vad som faktiskt gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tygla ditt humör människa! Det är lätt att ta ut på Bwin. Om du lägger ner 10 minuter effektiv tid så har du lyckats ta ut dina pengar, jag lovar! Börja med att läsa igenom vad som faktiskt gäller.

 

Okej, först försöker jag ta ut till mitt visa kort (det jag satte in med) Nej det går inte för att jag inte sparade uppgifterna när jag satte in, sen provar jag mooneybookers och netteller nej det går inte för att jag inte satte in med dom banktransfer går inte heller för samma grej, vadfan ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur svårt kan det vara.

sätt in en skitsumma typ $10

spara uppgifterna

ta ut

 

IBAN har och göra med ditt bankkontonummer, och inget som rimligen ska framkomma vid en insättning (varken för dig eller för dom).

 

Anyway, IBAN får du fram genom att stoppa in ditt bankkontonummer i en omvandlare som ger dig IBAN.

 

IBAN är ditt internationella bankkontonummer så som jag förstått det.

 

Swedbank (min banks dvs) IBAN omräknare återfinnes här:

http://www.swedbank.se/sst/inf/kort-och-betalningar/0,,21900,00.html

 

Edit: IIRC så är BIC = Internationell benämning på din bank. Swedbanks BIC står på IBAN-omräknarsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...