stormis Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Hand Lol vilken djävla hand, snygg turn med Det var mig du instant-betade i två händer. Tack för dem pengarna Trevligt och pratas vid bordet. Håller med om att 2.5/5kr var sjukt idag plusade 3.3k på 2.5h. Sjukt bra värde gz till det fina pluset idag. Hur mycket upp för månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Vad fan är det för fel på dig älskade Johanna? Alla vet att ninjagrisen är en tjej va? =) Det var något nytt. Jävligt fina resultat. Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Vad fan är det för fel på dig älskade Johanna? Alla vet att ninjagrisen är en tjej va? =) Woho?! Dejt me? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Vad fan är det för fel på dig älskade Johanna? Alla vet att ninjagrisen är en tjej va? =) ahahah jävla idioter:) Jag är inte en brud:D min brud heter johanna! Långlördag+110kr texas idag, sen bara grind! hoppas det går lika bra idag som igår:) Kan dock inte lira lika länge, korpen match imorgon! Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Lol vilken djävla hand, snygg turn med Det var mig du instant-betade i två händer. Tack för dem pengarna Trevligt och pratas vid bordet. Håller med om att 2.5/5kr var sjukt idag plusade 3.3k på 2.5h. Sjukt bra värde gz till det fina pluset idag. Hur mycket upp för månaden? hehe:) det bjöd ja på vet inte riktigt exakt, men upp 25k på svs på 17 dagar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 ahahah jävla idioter:) Jag är inte en brud:D min brud heter johanna! Party pooper! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 åkte rätt tidigt ur turrarna, typ efter 1.5 h i båda. men +ade 3500kr på cg så det slutade fint ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 bläääääääääääääääää 2 hours session till nu på småtimmarna gick fantamig åt helvette. Fick känna på SvS motrigg som jag är van vid:P Fick vakna ur min rungood dröm:( Lite trisst, hade väll 2 set utdragna i 400 bb potter samt några AA o KK som inte fick stå mot diverse skit:( avslutadfe med en färg vs färg i 2k pot:/ -3600 slutade kalaset på! så -ca 400 kr idag inget stor fara men ja boirde sovit istället för att lirat mer.... men lockades av värdet, som va enormt inatt också, men hade inte riggen på min sida. Aja match imorgon , måste slagga nu Goood nighttt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 men lockades av värdet, som va enormt inatt också, +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 Blev det nån klonk på krogen igår då Lud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 vi måste ha posta samtidigt?? eller såg du mitt innan du skrev ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 25 Januari , 2009 Rapport Share Postad 25 Januari , 2009 omg så sick .. samma minut/10sek intervall ..vad är oddsen liksom??? sinness .. Sitter på jobbet nu .. ska glida hem till sällskapet om 50 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Fan vad gul jag kännner mig Ludde:D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 FTP, jag förstår inte vad jag gjort dom:O in med degen som favorit varje hand, hade varit miljonär om man skitit i riverkortet:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 går ritkigt tungt nu:( back strax över 3k, lägger nog ner snart:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Spelar du 2.5/5 ninja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Spelar du 2.5/5 ninja? aaaa:) Fyfan:( äcklig session, vann inte en pot över 500 kr o den slutade nu 4100 kr back tesammans med 550 kr texas, som jag dock är kvar i! Riktigt motriggad session, fick aldrig floppa någonting o när ja väl floppade ngt så vet ni vad som hände! Fortfarande har jag ett riktigt fint månadsresultat men ja måste jobba med min frustration. Den som gör att jag torskar dem där extra 500 hundringar typ när jag egenltigen inte måste! Hoppas ja kan komma itm i 550 iaf:)vi får se! Har ca 27400 på konto halkar ja under 25k blir det antingen 1-2 igen eller 2.5-5 med halva inköp:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts