Gå till innehåll

When you borrow a man’s car, always return it with a tank of gas.


kravmärkt

Recommended Posts

fan vad jag hatar emobarnen här i stan och de har verkligen förökat sig. Att vara emo var ju fan inne typ -05? och som ickash säger så har man fan inte rätt att vara emokid i sverige. Om man nu inte blir våldtagen och slagen av sina föräldrar efter dagens nyss uppdrickna tapio. Sedan tror de små liven att de blir speciella bara för att de drar på sig en svart rock och tycker synd om sig själva. Det dom glömmer är att var fjärde ungdom idag är emo så de är ju precis lika mainstream som oss andra :D och på det så måste de även leva djävul på stan med allt vad det innebär för att visa att dom verkligen inte bryr sig ett dugg om vad vi utan rockar tycker.

 

vi kan styra upp möte när jag kmr till sthlm istället, är ju nu i juli. det bästa med megaskrovet(som är döpt efter mig, ville bara poängtera) är att jag får äta det gratis.

+en massa på allt du sa om emo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.pokerstars.com/vip/store/?cat=clothing∏=cl-11

 

jag vill ha, kan man byta fpp mot money? vill ha denna så säg till om du skulle vara sugen

 

Jag har en massa FPPs, men är osäker på om det går att beställa från shopen till någon annans adress, men det kan säkert pokerstars_Karl hjälpa till med! Funkar ju att beställa härifrån annars, sen skeppa upp han norröver. Hur mkt vill du ge för den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...