AnteSvante Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 fan vad jag hatar emobarnen här i stan och de har verkligen förökat sig. Att vara emo var ju fan inne typ -05? och som ickash säger så har man fan inte rätt att vara emokid i sverige. Om man nu inte blir våldtagen och slagen av sina föräldrar efter dagens nyss uppdrickna tapio. Sedan tror de små liven att de blir speciella bara för att de drar på sig en svart rock och tycker synd om sig själva. Det dom glömmer är att var fjärde ungdom idag är emo så de är ju precis lika mainstream som oss andra och på det så måste de även leva djävul på stan med allt vad det innebär för att visa att dom verkligen inte bryr sig ett dugg om vad vi utan rockar tycker. vi kan styra upp möte när jag kmr till sthlm istället, är ju nu i juli. det bästa med megaskrovet(som är döpt efter mig, ville bara poängtera) är att jag får äta det gratis. +en massa på allt du sa om emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 http://www.pokerstars.com/vip/store/?cat=clothing∏=cl-11 jag vill ha, kan man byta fpp mot money? vill ha denna så säg till om du skulle vara sugen Jag har en massa FPPs, men är osäker på om det går att beställa från shopen till någon annans adress, men det kan säkert pokerstars_Karl hjälpa till med! Funkar ju att beställa härifrån annars, sen skeppa upp han norröver. Hur mkt vill du ge för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 bokat hotell och resa nu 8-) vilket hotell imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 back 50k senate tre dagarna:( tackar som frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 plus på två av tre sajter! 40 timmar spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 hirst = silbersky? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Ta det lungt i sthlm mega, en norrlands kille som dej kanju tappa bort sig för att alldrig hitta ut! Vill inte att nått som inte är bra ska hända med dej! Puss /leoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 tror inte det nej. bara 1,5 dagar kvar nu ju! Du kommer hamna på fel våning på NK svär, sen ere över!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Megakillah@däckad.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Megakillah@däckad.se så sjukt att man inte fick vara med om skiten :S:S dock megakillah@dansarn.se HAHAHAHA ägd ses imon sötis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Insåg just att jag har ca 2,75% i dig din husapa, bäst du tar hem hela turren nu, vill inte ha någon spottstyver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 min börs och skor är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 baksmälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts