kravmärkt Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 längst till vänster garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 lol längst bak lätt, den där patenterade "wow en kamera blicken" som många hade i 15årsåldern edit: haha, desto mer jag tänker på det inser jag att detta är den ultimata bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ingen av dom får vi hoppas på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Lätt Mr Orange Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Hur gick januari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Vad bestämmer vilket nick du spelar på? Roterar du varje månad eller är det bara slumpmässigt varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 ett av dom få lägen jag skulle kunna vika kk. Preflop e väl helt ok. Kanske lite större 4bet. edit: skönt me mkt tomtar iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 såg inte men ja, spelar man JJ för setvärde så! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Du verkar ha lyckats med din image, och att han floppar set med nåt som borde vikas pre på den bettningen är ju EV+ för dig i längden. Hade Fi ens vikt en All-in pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 jsut det, åt upp min kvinnas godis så som straff fick jag springa till en godisbutik i byn och köpa nytt(fram o tillbak cirka 5km). Vad jag ville ha sagt med det där är att jag har en kvinna som tydligen bestämmer över mig. yours truly, gruskenneth. i will be back Inte bra gruskenneth! Man kan inte ge en kvinna lillfingret för då tar hon ALLT nu kommer du inte vara en fri man! Må hon inte kunna rubba fredagsgrinden igen för då tror jag att vi måste inkalla anticimex:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Inte bra gruskenneth! Man kan inte ge en kvinna lillfingret för då tar hon ALLT nu kommer du inte vara en fri man! Må hon inte kunna rubba fredagsgrinden igen för då tror jag att vi måste inkalla anticimex:) Läs Okochas signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Läs Okochas signatur... Jag har ju bytt Men läs bibeln, Ords 6:26. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Jag har ju bytt Men läs bibeln, Ords 6:26. Damnit, well, Okochas signatur för ett par veckor sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts