bigdwarf Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 tack lite tiltande att se hockeyn nu... herregud va dåliga dom var idag! Trodde verkligen det var dags att tvåla dit dom där jävla nollorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 DOMARNA seriöst, SPRÄNG bort kanada från världskartan = Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Bara jag som inte tyckte att påkörningarna var så farliga? Media gör det alltid så mycket värre bara för att det andra laget råkar vara Canada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Bara jag som inte tyckte att påkörningarna var så farliga? Media gör det alltid så mycket värre bara för att det andra laget råkar vara Canada. den med benet var riktigt jävla ful, resten inte så farliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 den med benet var riktigt jävla ful, resten inte så farliga Fast ändå, fi försöker ju nå pucken. Svårt att göra det utan att lämna ett ben bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Fast ändå, fi försöker ju nå pucken. Svårt att göra det utan att lämna ett ben bakom. man får väl tänka sig lite för när de är en målvakt på väg ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 den med benet var riktigt jävla ful, resten inte så farliga I samband med Kanadas utvisning så var det åtminstone en otroligt medveten tackling på en Markström på väg mot Sveriges bås. Sen kanske inte tacklingen var hårdast för kvällen men kanadaspelaren ändrar ju riktning i sin åkning för att köra på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Tycker själv att klubban i Viktor Hedmans ansikte var det värsta som dom missade. Hur blind får man bli?! mer än en två minutare där imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 6 Januari , 2009 Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Bara jag som inte tyckte att påkörningarna var så farliga? Media gör det alltid så mycket värre bara för att det andra laget råkar vara Canada. Just påkörningar av målvakter är ett mycket känsligt ämne inom hockeyn så det är inte bara för att det "råkar vara kanada" som det blowar upp så mkt. I övrigt såtycker jag att Kanada är världens äckligaste hockey-nation genom tiderna och vinner rättvist, sen på vilket sätt dom gör det är en annan femma. Tror fortfarande att Sverige vinner neutral plan med neutrala domare. Skandal skandal skandal, lika mkt skandal som att Sverige försöker skjuta dragskott från blå hela första perioden. VARFÖR JUST I FINALEN!"¤L#JU("¤U("U"U Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 fan hade en sick dröm inatt. du var med i den även fast jag inte har träffat dig... du och ola satt på altanen i ett radhus o skulle ut på krogen och sen kom det några rånare som skulle råna ditt hem och sköt mig i benet. MARDRÖM ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad innebär semigul? Du kommer igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Segt med dålig start på nya året. Jag har oxå en bajs-start. Men det vänder (förhoppningsvis)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Är ju rätt rimligt att rätt många har seg års-start. Finns tusentals grinders därute som haft dålig disciplin och som ska bli "seriösa" nu och spela mycket bättre samtidigt som fiskarna är panka. Själv startar jag året en nivå under standard och har blivit belönad med att springa 15 inköp över ev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Är ju rätt rimligt att rätt många har seg års-start. Finns tusentals grinders därute som haft dålig disciplin och som ska bli "seriösa" nu och spela mycket bättre samtidigt som fiskarna är panka. Själv startar jag året en nivå under standard och har blivit belönad med att springa 15 inköp över ev Fan va smart du är!! Har dålig start som fan själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Fan va smart du är!!Har dålig start som fan själv... sarkasm eller menade du att jag var smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 sarkasm eller menade du att jag var smart? Ärligt tyckte jag det var ganska smart eftersom det säkert stämmer ganska bra i många fall och jag inte tänkt på det innan, men jag överdrev lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 I mars så har hälften gett upp och så blir det fint värde nån månad dagtid =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Mega prova nån ny sajt och sätt in en mindre rulle för 2-4 lr nått. Man blir ju sickt less på svs ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Mega prova nån ny sajt och sätt in en mindre rulle för 2-4 lr nått.Man blir ju sickt less på svs ibland. boss - redbet är rätt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tilt+dålig varians+nytt år= Flytten till 25/50 var kanske i snabbaste laget... ?!? Se på Jericho ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Flytten till 25/50 var kanske i snabbaste laget... ?!? Se på Jericho ! Vad har hänt Jericho? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 I mars så har hälften gett upp och så blir det fint värde nån månad dagtid =) Kan du inte göra nån sorts graf över förväntat värde för hela året och sen förklara kurvan lite? Skulle vara grymt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Vad har hänt Jericho? Han tog ett skott på 100/200 och 200/400 och gulade i princip hela rullen som han byggt upp senaste åren på 5/10.................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts