kravmärkt Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 23 December , 2008 Rapport Share Postad 23 December , 2008 vad nickar du?? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lil_Slim Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 annoying är VÄRLDENS SÄMSTA OCH MESS T LOTTOSPELARE JAG NÅNSIN, 5K BOUNTY TILL EN POTENTILEEL GULARE tror ja träffade henne ute i sundsvall, ca 22 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 tror ja träffade henne ute i sundsvall, ca 22 år Jag tror du träffade någon annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 nu startar grinden!!!!! ofta det finns nå regs inne på julafton mwahah!! grindgrindgrindgrindgrindgrind Haha, var tvungen att kolla in borden, och det var bara okända nick förutom Z7, som inte är särskilt farlig imo. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 Haha, var tvungen att kolla in borden, och det var bara okända nick förutom Z7, som inte är särskilt farlig imo. GL Enligt allas O IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2008 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 samma här, PF varit nere... Snygga mål! Planer för 09? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 http://www.pokerhand.org/?3631686han suger så hårt. blir deprimerad Lite otajt instopp med K10? även mot den FI (bara spelat omaha mot hnm iofs) Btw, nu får du ta o släpa dig till ett livelir någon gång, ska vi lära dig hur man spelar omaha... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Vad var missclicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Så du menade att klicka på "lägg mig" men klickade på "syna"? edit: nu låter jag säkert sådär spydig igen rofl Menade mest att wtf, vad är det för missfoster soms pelar poker som klickar fel så. Känner ingen som någonsin gjort det, aldrig gjort det själv. Men hör dagligen om folk som gör just detta, börjar ana att folk ibland skäms för sina linjer och skriver MISSKLICK!! Menade inte dett aom dig, utan du bara påminde mig om denna underliga förekomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Jag gör bara freudianska missclick nu för tiden, när fisken i mig verkligen vill syna trots att man vet att det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Missklick varje kväll, 3 bord och tittar på TV samtidigt och frugan vill gärna konversera, blir alldeles för mycket för min hjärna.... /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Jag gör bara freudianska missclick nu för tiden, när fisken i mig verkligen vill syna trots att man vet att det är fel. Ja har satt sjukt många freuds på slutet... Kanske är ev+ ändå? edit: däremot funkar "att se vad jag är slagen av" synen fortf lika dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 edit: däremot funkar "att se vad jag är slagen av" synen fortf lika dåligt... This. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Jag gör bara freudianska missclick nu för tiden, när fisken i mig verkligen vill syna trots att man vet att det är fel. +1 edit: däremot funkar "att se vad jag är slagen av" synen fortf lika dåligt... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts