Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag skulle kunna vinna mer per dag men jag har lagt gränsen på 3k för att slippa förlora i längden.

Och det är inget jag skulle hittat på, har spelat så här sen juli månad, jag har inga grafer etc får la styra upp sånt.

Det jag menar är om jag tjänar in runt 80k på 0.5/1, vilken blind brukar man spela in dessa pengar på egetnligen? 1/2 kasnke?

ovanpå detta så får jag 60% rakeback, och det ger mig snitt 5000€ tillbaks, varje månad. detta är inte inklusive det jag vunnit på en månad.

Du har inte funderat på att faktiskt börja lära dig spela poker. Ledsen om dina drömmar om stora pengar gick om intet när du började spela, men måste du komma med din menlösa skit i tråd efter tråd?

Postad

Snittar du 130K kr i månaden på NL100 och på endast 4 bord är det bara att gratulera, du är förmodligen en av världens mest framgångsrika NL100-spelare. Starta gärna en dagbok här på pf.nu, för jag tror att det fler än jag som är nyfiken på hur du lyckas med detta konststycke.

Postad

Hur orkar man sitta och ljuga på ett forum?

Jag har verkligen alldrig förståt det, ok om man gör det för att vara rolig eller nått, men att framhäva sig själv som någonting bättre än man egentligen är, eller inte sig själv utan något anonym forumnick.

Det är verkligen skadat.

Postad
Vi säger att du vinner 5bb/100 händer, drar in $12000 i månaden och kör 500 händer i timmen.

$25/timme

12000/25=480 timmar

480/30=16 timmar/dag

låter rimligt. :roll:

5ptbb/100 är inte omöjligt så då blir det 8 timmar, tror dock inte han får in 500händer i timmen på 4 bord.

Postad
TS är ju obv en person som inte riktigt är insatt i pokerteori m.m

ypsil0n svarade bara på min fråga och jag känner verkligen inte att jag behöver grafer, jag väljer ju själv om jag tror på honom eller inte...

om han snackar big blinds är ju inte 24bb/100 på 20k händer otroligt, även om d är krossning

big blinds tror jag, det som holdem manager visar.

Har lite problem med att få med en månad för händerna vill inte in i HM. Grafen är därför lite under 24bb/100 som jag skrev först.

svsru5.th.jpgthpix.gif

Postad
Jag skulle kunna vinna mer per dag men jag har lagt gränsen på 3k för att slippa förlora i längden.

Och det är inget jag skulle hittat på, har spelat så här sen juli månad, jag har inga grafer etc får la styra upp sånt.

Det jag menar är om jag tjänar in runt 80k på 0.5/1, vilken blind brukar man spela in dessa pengar på egetnligen? 1/2 kasnke?

ovanpå detta så får jag 60% rakeback, och det ger mig snitt 5000€ tillbaks, varje månad. detta är inte inklusive det jag vunnit på en månad.

Tycker den meningen ger en tillräcklig read för att avgöra att det inte är något pokerproffs vi talar med.

Postad

Men haha, vad skulle jag vinna på att ljuga för er, inte så att jag bryr mig vad folk som jag inte känner tycker, att jag vinner mycket pengar. Var inte det jag frågade om, eller hur?

over and out

Postad
Men haha, vad skulle jag vinna på att ljuga för er, inte så att jag bryr mig vad folk som jag inte känner tycker, att jag vinner mycket pengar. Var inte det jag frågade om, eller hur?

over and out

men för i helvete, dags att gå och lägga sig.

Postad

over and out

haha han är rätt skal den killen.

Postad
big blinds tror jag, det som holdem manager visar.

Har lite problem med att få med en månad för händerna vill inte in i HM. Grafen är därför lite under 24bb/100 som jag skrev först.

svsru5.th.jpgthpix.gif

om du inte la märke till det sa jag att jag INTE behövde grafer... ville du lägga upp dom borde du quotat den andra killen som faktiskt frågade efter dem

Lol, han har redigerat sina poster där så det finns inte så mycket att läsa. Vilken idiot han är.

Haha japp. Dom var dock inte redigerade när han länkade till dom. Riktigt bra underhållning när man kommer hem såhär halvfull

Postad

Stog inget speciellt på dem ens, det var när jag började i juli som sagt så vet inte va du ville bevisa me den tråden, jo kanske att du är avundsjuk för att du inte kommer nån vart mer än 0.5/1 på SvS.

Äh nvm, lås tråden admins, för mycket trattar här

Postad
Hur orkar man sitta och ljuga på ett forum?

Jag har verkligen alldrig förståt det, ok om man gör det för att vara rolig eller nått, men att framhäva sig själv som någonting bättre än man egentligen är, eller inte sig själv utan något anonym forumnick.

Det är verkligen skadat.

Inte helt ovanligt. Har man readen att det är en sådan person, då tycker jag det är helt ok med riktigt mycket skit tillbaka. Är det skrivet med glimten i ögat för att få in lite mer humor är det helt ok.

Tycker även man kan vara öppen för att personen behöver hjälp och hänvisa till sådan om det spårar ur.