Gå till innehåll

SvS bästa spelare?


Upgrade

Recommended Posts

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

att IIIIII är gul är lika sant som att jag springer på 1bb /100 - sköna inlägg..

 

my vote : the legend Svidler!!!! aka the stackbuilder, eller Kul spel aka the Strangler....

 

Du tycker lllllll är bra lr vad bareev? Det kan du ju inte göra. Om personen är gul lr inte behöver inte korrelera med dennes spelskicklighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol brat - har spelat ca 500 000 hands emd henne och jag kallas legenden - tror fortf jag saknar koll?

 

tycker för övrigt hon var betydligt bättre förr på hennes storhetstid, nu rätt vek o passsiv preflop osv, kalla bluffar etc

 

kan lova dig att hon är snuskigt rik även om jag önskade så inte var fallet:)

 

 

ödmjukast The Bareev- legenden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att IIIIII är gul är lika sant som att jag springer på 1bb /100 - sköna inlägg...

 

Om det är mig du menar så sa jag aldrig att du springer på 1bb/100. Konstaterade väll bara att du verkar spela 24/7 på de högsta borden och därmed antagligen gör rätt mkt pengar om du har hyffsad winrate..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol brat - har spelat ca 500 000 hands emd henne och jag kallas legenden - tror fortf jag saknar koll?

 

tycker för övrigt hon var betydligt bättre förr på hennes storhetstid, nu rätt vek o passsiv preflop osv, kalla bluffar etc

 

kan lova dig att hon är snuskigt rik även om jag önskade så inte var fallet:)

 

 

ödmjukast The Bareev- legenden

 

Hon är fortf lika kass, bara mer skotträdd nu då hon började närma sig sin true winrate samt att folket hon möter idag är resor bättre än de var på hennes storhetstid.

 

Sen vet jag inte vilka som kallar dig legenden, tror det kan vara du själv alternativt har du spelat för mycket counterstrike i din ungdom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stämmer att regs är bättre nu än för 4 år sen men det är väl implicit.

 

hu4lz på sv sp? vad nickar du ? kan dra igång nu,,,lång natt med mig?

 

PLO lr NLHE? Jag nickar Stackbrat på sv sp.

 

EDIT: Vill påpeka att jag inte skulle göra det för jag tror jag har enorm edge mot dig utan isf enbart för att du frågade så snällt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...