frukthandlarn Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Jag har fatt ett jobb av en van som sager sig betala 30000 sek for att jag skall lasa in ett bokband som kan laggas ut pa natet for forsaljning som skall besta av hela "allt om badbeats"-traden. Finns det nagon efterfragan pa detta? Eftersom jag ar torghandlare har jag en mycket bra rost som haller i langden. EDIT: Jag ar aven djavligt less och i behov av pengar. Gulade rullen igar natt. Hur lang tid tror ni att det tar? Citera
Apelsinjuice Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Att någon skulle betala för att få en tråd uppläst för sig? Det finns ialla fall upphovsrätt. Varje inlägg har en skapare. Du får inte spela in en bok hur du vill, samma gäller text på internet. Citera
DrRoland Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Känns som rätt meningslöst jobb. Finns ju program som kan läsa upp textfiler. Citera
frukthandlarn Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Postad 10 November , 2008 Att någon skulle betala för att få en tråd uppläst för sig? Det finns ialla fall upphovsrätt. Varje inlägg har en skapare. Du får inte spela in en bok hur du vill, samma gäller text på internet. Denne van ar lite sadistisk och alskar att gotta sig i mitt missode till liv. Aru helt saker att det ar upphovsrattat? Citera
frukthandlarn Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Postad 10 November , 2008 Känns som rätt meningslöst jobb. Finns ju program som kan läsa upp textfiler. Du forstar inte syftet. Det skall vara inlevelse fran en snubbe som kan det har med beratta badbeats trots att ingen vill lyssna. Citera
Recommended Posts