natko Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Hej! Jag ser att det tyvärr inte finns en funktion som många andra pokerklienter har och det är "bring table on top" att man kan bocka i och av på den så man slipper att bordet/n poppar upp när det är ens tur. Min fråga är då, går det att få bort detta på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasejdu Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 har samma problem, enormt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 har samma problem, enormt störande. Så många gånger det har kostat mig pengar genom åren...suck. Ett musklick i ett annat program omtolkas på en mikrosekund till ett call all-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts