Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte bara ta mig friheten att skriva några rader till poker.se och alla medlemmar samt arrangörer.

Tack för att ni håller denna hemsida igång och tack alla medlemmar som diskuterar poker, jag kan säga att jag personligen fått många "aha-upplevelser" genom att sitta här och läsa och diskutera på forumet. Det är även otroligt kul att följa dem senaste pokernyheterna!

Tack poker.se för erat engagemang!

Postad
Puss å kram!

Skönt att se att det fortfarande finns ödmjuka och trevliga forumiter kvar! Blir vi bara av med Söderkrippa så.... :mrgreen:

Då skulle du må va? :) Gick inte hela vår dispyt tidigare ut på att du typ tyckte att alla kunde levla sönder pf och bara fjanta sig eftersom det ändå var kört? Tur att Deppodi kommit hit dårå. ;)

Vi kanske kan skåla i bubbel som Peder och LappRoffe. :)

/SK

Postad
Då skulle du må va? :) Gick inte hela vår dispyt tidigare ut på att du typ tyckte att alla kunde levla sönder pf och bara fjanta sig eftersom det ändå var kört? Tur att Deppodi kommit hit dårå. ;)

Vi kanske kan skåla i bubbel som Peder och LappRoffe. :)

/SK

Mmm, tror jag får ge med mig lite på den punkten :oops: . Känns som stämningen rent allmänt förbättrats sedan vår tidigare "dispyt". Kanske det var vi som orsakade detta fenomen...;-) ?

Eftersom jag aldrig är långsint men däremot inte speciellt vinnande på pokerfronten just nu skålar jag gärna med dig bara du pröjsar skumpan!

Postad
Mmm, tror jag får ge med mig lite på den punkten :oops: . Känns som stämningen rent allmänt förbättrats sedan vår tidigare "dispyt". Kanske det var vi som orsakade detta fenomen...;-) ?

Eftersom jag aldrig är långsint men däremot inte speciellt vinnande på pokerfronten just nu skålar jag gärna med dig bara du pröjsar skumpan!

Hm, låt gå för det. :)

/SK