baloobas Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 fitta ute på 14. Borde skitit i att spela och sovit istället. Så jävla ovärt!!! Citera
RoccX Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Äsch det tog tvärnit den sista timmen så nu lämnade jag in. Lycka till ni som är kvar! Citera
Hakflem Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Ute som nia, AK vs AQ med en riggad dam på turn. Halvsegt ändå Citera
Odalmannen Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Urk...känns som jag drack 20 öl igår. Inte i form på jobbet efter 5h turneringspel och bara 5h sömn efter det. Så ska man va här i 8 h. Tycker man kunde lägga spelet lite tidigare på dagen nästa år. Glad att jag klarade dag 1 iaf om än shortstackad. Citera
SoderKrippa Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Silja Lines trådlösa nät har man inte tillgång till efter kl 20.00 svensk tid. Silja Line säger att det inte ska vara något problem att använda indernet på båten hela natten och att pokerspel ska fungera alldeles utmärkt. Silja Line kan inte göra ett undantag och släppa in en i ett personalutrymme trots att det är dem som screwat. Silja Line tycker jag inte om. Maten är kall och äcklig. Personalen otrevlig och ful. Jag vill inte åka mera Silja Line. /SK Citera
Cyntax Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Silja Lines trådlösa nät har man inte tillgång till efter kl 20.00 svensk tid. Silja Line säger att det inte ska vara något problem att använda indernet på båten hela natten och att pokerspel ska fungera alldeles utmärkt. Silja Line kan inte göra ett undantag och släppa in en i ett personalutrymme trots att det är dem som screwat. Silja Line tycker jag inte om. Maten är kall och äcklig. Personalen otrevlig och ful. Jag vill inte åka mera Silja Line. /SK Viking Line FFS! (men iofs tror jag inte att deras internet är bättre) Citera
lennartahl Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Är bra med inför kvällen, stack på över 200k GL Shahin, du vet vem jag är fiskjävel Citera
Peder Månsson Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Silja Lines trådlösa nät har man inte tillgång till efter kl 20.00 svensk tid. Silja Line säger att det inte ska vara något problem att använda indernet på båten hela natten och att pokerspel ska fungera alldeles utmärkt. Silja Line kan inte göra ett undantag och släppa in en i ett personalutrymme trots att det är dem som screwat. Silja Line tycker jag inte om. Maten är kall och äcklig. Personalen otrevlig och ful. Jag vill inte åka mera Silja Line. /SK Tolkar det som att det inte fungerade, men ändå första inlägget som fick mig att skratta på länge;-) Citera
Skadast Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Silja Lines trådlösa nät har man inte tillgång till efter kl 20.00 svensk tid. Silja Line säger att det inte ska vara något problem att använda indernet på båten hela natten och att pokerspel ska fungera alldeles utmärkt. Silja Line kan inte göra ett undantag och släppa in en i ett personalutrymme trots att det är dem som screwat. Silja Line tycker jag inte om. Maten är kall och äcklig. Personalen otrevlig och ful. Jag vill inte åka mera Silja Line. /SK Hur var vädret? Citera
DjLuppy Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Har ni som cashade shorthanded fått era pengar än? Jag har inte fått ngt än.. Citera
Hakflem Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Har ni som cashade shorthanded fått era pengar än? Jag har inte fått ngt än.. Nä Citera
Skadast Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Har ni som cashade shorthanded fått era pengar än? Jag har inte fått ngt än.. Info i en annan tråd. Shorthanded betalas ut strax, Mainevent plats 11-250 betalas ut under morgondagen när det spelats ner till finalbord. Mvh Unibet Edit: Nu är pengarna utbetalda Citera
Bojen Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 vem vann SH ? Någon Martin Lennernäs som spelade med nickname: Hihihihiihi Citera
lennartahl Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hur lång tid tror ni det tar idag? 4-5 timmar? Citera
SoderKrippa Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hur var vädret? Var i mumindalen tio dagar. Regn alla dagar. Backade alla dagar utom en. Jag tycker, eh, jag tycker om Finland (iaf områdena kring de personer som vi besöker när vi är där. Övriga arealer vettefan). /SK Citera
Laagen13 Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Akta er alla för R-Andersson i ME på Unibet Citera
Mr_shimmer Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Nu kör vi snart igen... Lycka till alla ikväll Citera
Thomas73 Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Försök nu inte stjäla blinds av mig Shimmer. Du sitter till höger om mig. Citera
Mr_shimmer Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Försök nu inte stjäla blinds av mig Shimmer. Du sitter till höger om mig. lol ok....... Citera
Thomas73 Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Haha. Populär tråd för bord 152 tydligen... Citera
Matteprof Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Ute, pushar först in 28k med 77. Får syn av AK som hittar stege... på river givetvis. Jaja är nöjd då jag inte lirat på över ett år innan Citera
Skadast Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Akta er alla för R-Andersson i ME på Unibet Är det den omtalade? Citera
Recommended Posts