Gå till innehåll

Highbury testar dagbokslivet.


highbury90

Recommended Posts

  • Svars 162
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Steps 5 Skämmes är duktig svensk (EPT-runner up etc.). Bör jag ställa själv direkt? Överspelar skämmes sin hand?

Vår historia är att det är första gången vi möts (förutom en del på prima, men tror inte det spelar in) Jag har trebetta honom två gånger på tidig level. Båda gångerna med händer, men det spelar mindre roll eftersom han vikt båda.

 

Ganska kallt av mig att köra där, men orkade inte riktigt vika. har inte så bra rutin på stepsen än, men verkar som att man ska vara osant tight.

 

Grattis till deauville paketet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska kallt av mig att köra där, men orkade inte riktigt vika. har inte så bra rutin på stepsen än, men verkar som att man ska vara osant tight.

 

Grattis till deauville paketet!

 

Tack!

Hur ser du som FI i handen på denna tankegång när handen spelades angående att få dig att vika din hand?

 

"Jag vill ju reppa en så stark hand som möjligt och i mina ögon hade en push från mig sett ut som just AK, AQ 77+

Medan en reraise där jag commitar mig gör min range snävare AK, TT+ typ

 

Rätt, fel eller spelar ingen roll? "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;-)

Tack!

Hur ser du som FI i handen på denna tankegång när handen spelades angående att få dig att vika din hand?

 

"Jag vill ju reppa en så stark hand som möjligt och i mina ögon hade en push från mig sett ut som just AK, AQ 77+

Medan en reraise där jag commitar mig gör min range snävare AK, TT+ typ

 

Rätt, fel eller spelar ingen roll? "

 

Spelar ingen roll mot mig iaf, jag tror att du kör samma line med alla händer som du kör med. jag hade slagit upp å hamnat med fingrarna i kakburken ett par gånger och så var ju ganska sugen på att köra där när jag hade okej för första gången men är nog bättre att vika där och vänta in bättre läge.

 

levling på hög nivå skulle va att kallsyna med any2 där för att reppa aa, då blire checkfold med kk ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...