Gå till innehåll

KONTORET, mitt i stan som aldrig sover.


asdf1234

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, kallt med updates här, men ingen av oss är någon romanförfattare direkt, så förvänta er inte så mkt, men nåra rader kan vi väl klämma in ibland hoppas jag :)

 

Går rätt kasst för mig för tillfället, tänkte klonka upp de idag när vi körde bomben för 24k, klonkade obv, men fick bara ut 33k så blev ingen direkt fetvinst per skalle =/

 

Ska dra igång en session nu iaf, får se hur det går. Inte plussat på ett bra tag så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog en månad hemma iaf och drar ner till thai efter nyår någon gång. Hur ser planerna ut för dig? Iväg på någon EPT eller liknande? Kikar lite på kontor här i sthlm, vore soft om man kunde gå ihop med ett gäng ptare och fixa nått så ni kan komma och hälsa på och grinda ;)

 

gl med liret, framför allt cs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog en månad hemma iaf och drar ner till thai efter nyår någon gång. Hur ser planerna ut för dig? Iväg på någon EPT eller liknande? Kikar lite på kontor här i sthlm, vore soft om man kunde gå ihop med ett gäng ptare och fixa nått så ni kan komma och hälsa på och grinda ;)

 

gl med liret, framför allt cs!

 

 

Yeah, ni får se till att fixa nåt. Är verkligen övernöten :) Tiden går så sjukt fort och man kan motivera sig mkt lättare att spela. Vet inte ang. resor, är alltid sugen sas :) Ångrar grymt mkt att jag inte hängde på till karibien.

 

Hämtat upp rätt stort back nu sista timmarna, riktigt skönt, gått så vidrigt dåligt ett tag nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

haha vafan, vi körde ju aldrig klart :) vilka är ni egentligen?

 

Aja kan väl lika gärna uppdatera dagboken lite, spelet för egen del har gått rätt bra hittills i dec, peppar peppar. Får se med de andra om vi orkar dra igång dagboken lite mer framöver. Förövrigt är kontoret övernöt, vi trivs jäkligt bra här. Håller det relativt städat också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Såhär i juletid lyssnar vi på nötskivan Lars Christmas med Lars Vegas, fyfan va grym... Fick även lite julstämning när jag logga in på ongame och såg julborden ;)

 

Annars grindar vi på, lär väl inte bli så mkt lir under jul/nyår men sen är det väl tillbax till buiness igen. Matte for btw igår ner till Jönköping och köpte en A5a, lite avis blir man allt... Får se om han kommer upp ikväll så man kanske kan få sig en åktur :)

 

gl alla osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Såhär i juletid lyssnar vi på nötskivan Lars Christmas med Lars Vegas, fyfan va grym... Fick även lite julstämning när jag logga in på ongame och såg julborden ;)

 

Annars grindar vi på, lär väl inte bli så mkt lir under jul/nyår men sen är det väl tillbax till buiness igen. Matte for btw igår ner till Jönköping och köpte en A5a, lite avis blir man allt... Får se om han kommer upp ikväll så man kanske kan få sig en åktur :)

 

gl alla osv..

 

Posta bild på A5an plz :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har inte dykt upp med bilen än, vi andra på kontoret börjar tro att det är nån sorts scam. Att han inte köpt nån bil överhuvudtaget. Han börjar snacka om att inte komma till kontoret förrän efter jul oxå, riktigt sjukt :) Imorrn blir det iaf en heldag och inhandla alla julklappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...