asdf1234 Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Tjena alla monsterdiggare.. Tänkte starta upp en rivaliserande dagbok mot The Office grabbarna, har goda förhoppningar på att denna kommer utkonkurrera den rätt snabbt Vi som sitter på kontoret är jag Erik(övningen @ svs), Anton (Anton360@svs pippikort@ongame), Jonas (Fahleking@svs), Matte(dodaren@prima), Jocke(nilzzon@unibet), och Robert, (rbrt123@fulltilt) Kommer snöra upp lite bilder så fort vi fått lite ordning här, har lyckats hitta en riktig nötlokal mitt i centrum i vår kära hemstad Skellefteå.. Nära till allt, synd bara att allt stänger så tidigt Alla kan få presentera sig själva senare ifall de känner för det. Nåja, spelat väldigt mkt sista tiden och kommer fortsätta så. Är sjukt mkt lättare att spela mkt och länge när man är flera. Ska dra en session CS nu. Vi tränar inför ett framtida prac mot The office ha en bra kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 , och Robert, (rbrt123@fulltilt) Lol, are u serious? God tur till er andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asdf1234 Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asdf1234 Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2008 Ja, och ett väldigt dåligt sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turebz Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 När ungefär kommer bilderna? Är alltid kul med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Ska dra en session CS nu. Vi tränar inför ett framtida prac mot The office ha en bra kväll vi e på gl och beskrivning av vad ni lirar osv vore ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asdf1234 Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2008 bra, jag å anton krossa ju obv nyss de andra 2. jag lirar 2550 50100 SEK och nl600-1k dollar, anton lirar mest nl$1k-$2k, jocke nl200-400 €, fahleking 5-10 sek, dodaren nl600-1k €. Men som sagt blir mer info senare, de andra får lägga nåt inlägg oxå. Blir nog lite påkergrind nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 När ungefär kommer bilderna? Är alltid kul med sånt Kommer nog tillgängligt till Söndagsgrinden att ta fram fotokunskaperna Annars är det som vanligt, swingit och spewit vid pokerborden. 4k händer avklarat och ner några bucks, dock nöjd efter att hämta igen $6k. Bakis som ett djur så drar jag mig hem från kontoret, over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 gl sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Tänkte starta upp en rivaliserande dagbok mot The Office grabbarna, har goda förhoppningar på att denna kommer utkonkurrera den rätt snabbt Kommer snöra upp lite bilder så fort vi fått lite ordning här, har lyckats hitta en riktig nötlokal mitt i centrum i vår kära hemstad Skellefteå.. Nära till allt, synd bara att allt stänger så tidigt Stockholm > Skellefteå GL:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 The Office SE >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KONTORET Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Gl till er! Någon sportsbetting site sedan som kan lägga upp den framtida pcw matchen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Fan va skoj. Ska följas. Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vem fan vill bo i Skellefte när Lule finns? Blir den här hälften så grym som den riktiga " The office" dbn är ja Sjukt nöjd:D Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 hur mkt har robert snott av er hittils? GL , keep your passwords safe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 gl grabbar:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompen Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 gl boys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 första riktiga inbördeskriget på PF, kan bli kul, gl:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
latti Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 det här kommer bli kul! lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 hur mkt har robert lånat av er hittils? GL , keep your passwords safe. . detta kan bli intressant (: gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Gl på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker2008poker Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 thanks för alla lyckoönskningar, just varit och hämtar standard söndags-smörgåstårtan, blev obv jag som fick betala =(. blir båda SM eventsen ikväll för hela kontoret, får hoppas på att jag klonkar och de går skit för de andra gick inge bra för mig i veckopotten, dubbla första handen och åkte andra handen blir CS nu tills sm börjar, piz. har även på omvägar hört massa skitsnack från Officegrabbarna om att vi skulle vara bondlurkar med hår under fötterna.. Men vi tror bara de är avundsjuka på det Extrema intresset runt vår dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 gick inge bra för mig i veckopotten, dubbla första handen och åkte andra handen Måste vart 3e handen åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts