Gå till innehåll

Insättning på FTP, konto i förälders namn, Visakort i eget namn?


rymz2008

Recommended Posts

När jag gjorde min första insättning på FullTilt så använde jag min mammas Visakort och sa därefter att jag inte behövde använda det mer, vilket jag även inte fick. Så för ett bra tag sen skaffade jag mig ett eget Visakort så jag tänkte dra in lite mer pengar på mitt FullTilt-konto, enda problemet är att FullTilt-kontot är i min mammas namn. Jag mailade supporten och dom sa att dom STARKT rekommenderade att alla endast använde betalningsgrejer i sina egna namn.

 

Tror ni att det är chill om jag ändrar namnet i klienten och sen sätter in med mitt visa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och eget konto använder du inte därför att...? byta namn på det kan du väl inte göra heller.

 

För jag tidigare hade ett, men ville ha rakeback så jag gjorde ett till under min mammas namn. Det gamal kontot kan jag inte använda då jag mailade dom och låste det. Jo man kan byta namn genom Account > Change Personal Details. Alltså bara förstanamn och efternamn, själva namnet på kontot kan man inte byta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det gamla kontot står i ditt morsas namn lär det knappast vara ett problem att öppna ett i ditt.

 

Även om det är så att du är under 18år är det inga problem alls att sätta in pengar. Satte in förra året i mitt namn, med mitt kort och då var jag endast 17.

 

Och då hade jag endast ett sådant där Visa Electron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det gamla kontot står i ditt morsas namn lär det knappast vara ett problem att öppna ett i ditt.

 

Även om det är så att du är under 18år är det inga problem alls att sätta in pengar. Satte in förra året i mitt namn, med mitt kort och då var jag endast 17.

 

Och då hade jag endast ett sådant där Visa Electron.

 

Du har missuppfattat det lite. Mitt gamla konto(det jag låste) står i mitt namn, det jag använder nu står i min mammas namn. Men jag gjorde iaf så att jag bytte Personal Details till mina egna(enbart förnamn och efternamn). Ska prova sätta in pengar imorgon. Dom kan ju gärna inte låsa mitt visakort? Det är det jag är mest rädd för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...