Fudge Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Spelade på Betsson för några månader sen och återvände denna månad. När jag började spela där så var vi ett gäng på 6-7 spelare som kontaktade sidan och sa att vi ville spela där och kommer rejka ganska mycket om vi fick en bra deal. Att löste sig och vi fick 50%, det var anledningen till att jag återvände denna månad. Tyckte jag fick lite lite första utbetalningen denna månad, men antog resten skulle komma på nästa. Men fick mailen till sidan som sköter all RB åt Betsson och de gav svaret att jag bara har 35% nu. Gissar på att de kan göra så hur de vill även utan att infomera spelarna? Citera
Jennez Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Det kan de säkert även om det inte är särskilt snyggt. Kolla dock att ni verkligen har fått rb'n direkt från Betsson så att de inte har skickat er genom ngn affe eller liknande för då är det affens ansvar. Citera
tw3R Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Betsson rakeback? De va nå nytt. Citera
Fudge Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Det kan de säkert även om det inte är särskilt snyggt. Kolla dock att ni verkligen har fått rb'n direkt från Betsson så att de inte har skickat er genom ngn affe eller liknande för då är det affens ansvar. Vi hade en affe, men han slutade, ingen som fick dealen samtidigt som mig har däremot sagt ngt om mindre RB. Han som skötte snacket med sidan från början har skickat ett mail till personen vi haft kontakt med trots att han slutat, får se vad han säger. Kanske så enkelt att de sänkt den bara för att inte han finns kvar? Men tycker de borde strypa oss helt eller informera oss på ngt sätt då. Citera
Faxxen Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Vad jag har för mig har väl en site alltid rätt att sänka eller ta bort rb helt men inte utan info om det. Citera
neesco Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 De lär säkert kunna göra precis hur de vill, speciellt eftersom rakeback är förbjudet på ongame. Citera
Recommended Posts