Timmi Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag ska åka till Landvetter på onsdag för vidare flyg ut i världen Det är dimmigt här just nu! Mjo här i Borås oxå, men det e ju ett tag kvar tills onsdag Citera
double-h Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tränar du på Hälsans hus? Tjejen är instruktör där. Det är väl min enda Landvetteranknytning, men inte så illa ändå. Citera
The Grand Bark Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Efter att ha läst den här tråden kommer min dag att gå som en dans. Jag bara älskar att läsa om människors vedermödor som härdar och fostrar en till kropp och själ. Citera
toppace Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tränar du på Hälsans hus? Tjejen är instruktör där. Det är väl min enda Landvetteranknytning, men inte så illa ändå. Kan träna gratis på hälsans hus men gör det inte. Bode dock börja /Robban Citera
Gyre Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Vilken trevlig liten tråd du har här toppace. Insåg dock hur djupt nere i fördärvet man är när man blir glad över att ha hittat en totalt meninslös tråd och genast sätter sig ner och läser den när man borde skriva labrapport eller kolla lite på diversa annat skolarbete som borde göras. Citera
toppace Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Vilken trevlig liten tråd du har här toppace. Insåg dock hur djupt nere i fördärvet man är när man blir glad över att ha hittat en totalt meninslös tråd och genast sätter sig ner och läser den när man borde skriva labrapport eller kolla lite på diversa annat skolarbete som borde göras. TACK! Citera
Recommended Posts