toppace Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Tycker det är lite väl mycket klotter i tunneln upp mot hälsans hus! /Robban Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 Sen har jag funderat på all hästskit som ligger i början av tunneln. Jag kom med barnvagnen i går och gick i vårsolen med sonen och frun. Jag sa till frun: - vad tror du händer om jag sätter upp en lapp som säger"OM DIN HÄSTJÄVEL SKITER HÄR HOS MIG ÄR HAN INTE LÄNGRE HOS DIG. Frun blev skitsur, och tyckte jag var elak! Har ni också problem med oförstående fruar? /Robban Citera
eurythmech Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Man kan ju fråga sig hur många fruar som har problem med oförståndiga män... Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 Man kan ju fråga sig hur många fruar som har problem med oförståndiga män... en logisk sanning! Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 20,35 mörkret har lagt sig, precis som sonen. Påven är tyvärr inte med i laget längre. Färjestad har spelat ishockey, jobbigt att sveriges bästa hockeylag LHC inte har gjort det i dag! Vi ses i natt! till eurythmech: pecunia avaritiam non sanat! /Robban Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 cirka 12 meter är planerat! Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 Hmm hela denna tråd är OT!!! tänkte att jag skulle dela mitt familjeliv lite och sedan behöver forumet en konkurrenstråd till swedes finfina ot!! Citera
toppace Postad 6 April , 2005 Författare Rapport Postad 6 April , 2005 precis krockade två bilar på väg till träningen i hälsans hus. Den ena snubben var skitsur fast det var han som var orsaken. Well lite ot men... Citera
gnuffe Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Heja! Den här tråden är allra bäst på hela forumet! Mer! Citera
Orangutango Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 jag känner en tjej i Landvetter Citera
freeman Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 jag känner en tjej i Landvetter vart ligger land vetter? Citera
toppace Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 jag känner en tjej i Landvetter Hoppas inte det är min fru! Annars kan jag berätta att det regnar som fan, jag var tvungen att gå ut för att kolla om mina beställda böcker kommit men icke. I morgon dyker dock harringtons bok upp! Citera
toppace Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 jag känner en tjej i Landvetter vart ligger land vetter? cirka 15 km utanför göteborg, RV 40 mot borås. Citera
toppace Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 O NEJ!!! Sonen hade badat och allt var frid och fröjd. Mamma går ut i köket och görkvällsmat och pappa sitter vid datorn som vanligt. Sonen smiter ini bad rummet och hoppar i badkaret som inte är tömt på vatten. Saken är bara den att hanglömde och ta av sig pyjamasen och blöjan!! Well hade man ändå använt gummi Citera
toppace Postad 13 April , 2005 Författare Rapport Postad 13 April , 2005 Well i förr går var man nere på lokala puben med LHC- halsduken och undrade om det var någon hockey på TV. Säger till bartendern att jag lirat 200 spänn på 0-0 bara för att oddset var så bra. I andra periodpausen dricker jag min femte öl och beställer en Paris-kebab med lök. Grabbarna ca 40 av den lokala styrkan tittar på min fina halsduk och undrar vad jag är för pucko. Dennis(ägaren) kommer in och erbjuder 5000 för min bong efter 5 minuter i tredje. Efter och ha räknat lite så kom jag fram till att om spelet går in vilket det gjorde är bongen värd 12622 så jag erbjöd mig att sälja den för 10000 efter 13 minuter han tackade nej. Den lokala styrkan tycker att jag ska bjuda om det blir smguld. Efter Niklas Anderssons mål säger jag att: - Tråkig match, nehh nu måste jag hem och spela 5/10 kronors poker. Ha det kul grabbar. Alla var skitsura på mig, dels höll jag på fel lag, dels gjorde jag 12K (2,5 socialbidrag)utan att bry mig o dessutom bjöd jag inte då "vi" vann sm. Jag gick hem och käkade tvåostmackor och läste mejl. Im out! /Robban Citera
toppace Postad 18 April , 2005 Författare Rapport Postad 18 April , 2005 Well kommer hem och hittar en välfylld mailbox. Andy B svarar att jag har söt hustru men säger ingenting om spelet eller de andra tio sakerna vi diskuterar för närvarande. Chefen vill ha statistik. En känd figur från 2+2 skickar ett manus för sista korrektur innan hans material går till Mason M. Jag vill egentligen bara sova, eller rättare sagt gå och läsa Mina nuinköpta poker essays och dricka en öl. Annars är allt väl frun och sonen är skickade till tyskland, hoppas de kommer hem med sprit till pappa()det var jag som pröjsa flygbiljetterna). Mina vänner i landvetter blir det nog en fin vårdag! By the way om du läser denna tråd spenderar du för mycket tid på detta forum! Lev väl! /Robban Citera
keyzer_soze Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Jag har jobbat på Shell i Landvetter... den natten kom det fram en kille ur en bil och sa att en av tjejerna i bilen tyckte jag var söt...... Citera
Trolldeg Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 By the way om du läser denna tråd spenderar du för mycket tid på detta forum! /Robban Kan jag aldrig tänka mig att jag gör? Eller gör jag det? Citera
toppace Postad 19 April , 2005 Författare Rapport Postad 19 April , 2005 Weibull Distribution Function JavaScript -------------------------------------------------------------------------------- Enter Weibull Distribution Arguments x-value: 1 gamma: 1 scale parameter: 2 Weibull Probability : 0.39347 -------------------------------------------------------------------------------- If Mn is the mimimum of a sample of size n from the beta distribution, Be(alpha,1), then the distribution of n1/alphaMn converges to the Weibull(alpha,1) distribution. The Weibull(alpha,1) distribution has density f(x) = alpha exp{-xalpha} xalpha-1 for x > 0 and distribution function, F(x) = 1 - exp{-xalpha} for x > 0. For example, Weibull(1,1,1) = 1 - 1/e = .63212 ------------------------------------------------------------------- jag trodde Weibull var en trädgård firma men kanske har fel! länk till leksaker för klart störda edit kanske borde radera denna med tanke på att de läser trådarna i utagningen till plantskolan! Speltoerin säger JA, men för de fyra trogna fans jag har får det stå kvar. Citera
Torna Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Jag har jobbat på Shell i Landvetter... den natten kom det fram en kille ur en bil och sa att en av tjejerna i bilen tyckte jag var söt...... Blev det nån action? Citera
toppace Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Tack vare den här fina killen så ska jag försöka liva upp denna tråd igen. Citera
Timmi Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag ska åka till Landvetter på onsdag för vidare flyg ut i världen Citera
toppace Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag ska åka till Landvetter på onsdag för vidare flyg ut i världen Det är dimmigt här just nu! Citera
Recommended Posts