Gå till innehåll

SvS lagg i Vista


HSvensson

Recommended Posts

har ett jobbigt problem, min SvSklient laggar sönder i Vista, den sparar inga inställningar (så som sortera efter blinds, dölj fulla bord etc etc)..

 

Man måste även ställa in inställningarna på borden VARJE gång man öppnar ett nytt bord, fruktansvärt störigt...

 

Fotnot är att första gången jag instllerade datorn var det RedBet som laggade och SvS som flöt, men nu andra gången är det tvärtom

 

Vore as nice om någon har nåt vettigt tips! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På svs sparas ju i inte några inställningar allas?

Varenda gång man öppnar klienten, eller öppnar ett nytt bord måste man väl gå in i inställningar och göra sina privata inställningar?

Åtminstonde är det så för mig

 

Va? Måste du? Det har inte behövts för mig, du menar Inget ljud, visa inte vinnande händer etc?

 

Det har ju funkat perfekt innan, hur orkar ni med att ha det sådär? =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Måste du? Det har inte behövts för mig, du menar Inget ljud, visa inte vinnande händer etc?

 

Det har ju funkat perfekt innan, hur orkar ni med att ha det sådär? =/

 

Ja, vill minnas att "inte visa..." var en inställning som sparades, men chat sparas inte, osv

Men av flera skäl orkade jag faktiskt inte med svs Så det blev Betway :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan iaf säga för mig och från de allra flesta att man endast behöver ställa in bordsinställningar en gång och aldrig mer. Det sparas i klienten - chat bubblor, ljud, visade vunna händer osv sparas.

 

Skulle aldrig orkat fixa de varje gång jag sätter mig.

 

Och för dig som upplever lagg med Vista, samma hände mig när jag köpte min nya laptop. Fick ändra till Windows Classic utseende för att det skulle flyta på normalt.

Tror det beror på datorns grafik kapacitet. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...