ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Tänkte att vi kunde ha en aktiv tråd där man tippsar om videos som är bra samt vilken nivå det är. Har just öppnat konto så jag har inga förslag, men börja fylla på ni:-D EDIT:Främst förslag på midstakes NL SH-6max Citera
sexyterran Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Tänkte att vi kunde ha en aktiv tråd där man lägger upp videos som är bra samt vilken nivå det är. Har just öppnat konto så jag har inga förslag, men börja fylla på ni:-D lägger upp? hmm.. tror inte det är jättepoppis att man gör det? eller menar du bara att man ska skriva vad man gillar? Citera
ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 lägger upp? hmm.. tror inte det är jättepoppis att man gör det? eller menar du bara att man ska skriva vad man gillar? Ja det är det jag menar att man skriver vika videos som man bör se på DC. Finns ju så jävla många att välja så säg vilka ni rekomenderar samt vilka stakes det är Citera
FreePlopp Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Beror ju på lite vad du söker. Vad spelar du för något kontinuerligt? Kanske inte är så kul att ögna igenom en sevärd FL 2.5/5 PLO-film när du egentligen spelar PL 0.5/1 THSH. You see my point? Citera
ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Beror ju på lite vad du söker. Vad spelar du för något kontinuerligt? Kanske inte är så kul att ögna igenom en sevärd FL 2.5/5 PLO-film när du egentligen spelar PL 0.5/1 THSH. You see my point? Opps sorry glömde kanske det viktigaste spelar SH NL100-6max för tillället är uppe och tar ett skott på NL200 då och då. Omaha videos uppskattas också. Citera
FreePlopp Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Tänkte på att du kanske menade generellt. Att man får lägga upp sin favoritvideo oberoende TS önskan. Citera
ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Tänkte på att du kanske menade generellt. Att man får lägga upp sin favoritvideo oberoende TS önskan. Det är bara att lägga upp kan vara bra att ha en tråd med alla bra videos i och uppdatera den vartefter det kommer nya. Bara att skriva vad för spel samt nivå. Citera
ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Tänkte på att du kanske menade generellt. Att man får lägga upp sin favoritvideo oberoende TS önskan. Du kan väll inviga tråden med några bra videos? Citera
mr-flow Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Spaceman in a cowboyhat serierna som kommit rätt nyligen tycker jag är klockrena! HU MSNL. Citera
bananuz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Det finns ju redan en tråd. http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=46052 Citera
ManOuchi Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Okej visste inte att det fanns det. Kan ni ge mig tipps på videos man bör se om man spelar NL100 SH Citera
Recommended Posts