gdaily Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Varför ställer du alla dessa frågor, håller du på med någon undersökning? Citera
marilyn Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ja, jag håller på att skriett arbete i skolan om web 2.0 och vill fördjupa mig i online poker och hur det kan utvecklas. får man inte fråga rund såhär eller? Citera
marilyn Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 snälla låt mig komma in på sidan igen... jag lovar att sluta skriva frågor, men jag skulle behöva läsa andras frågor och svar till mitt skolarbete, det ska skickas in imorn.. Citera
Supertequila Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Du måste söka licens förstår du väl?! Som svar på din fråga så ser jag en god utveckling för nätpoker åtminstone närmaste 5 åren. Citera
marilyn Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 nej det förstod jag inte, sorry! det är inget offeciellt arbete... Citera
Supertequila Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Skämtade bara. Upprepa bara din fråga, eftersom den verkar försvunnit, så svarar nog våra trevliga forumsvänner så småningom. Citera
Recommended Posts