hampulito Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Glöm det. Jag snurrade till det. Förklara gärna hur. Hur kan man snurra till det och säga någonting sådant för att senare komma på sig själv med att snurra till det. Hur tänkte du? Jag är ärligt intresserad. Citera
bananuz Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Förklara gärna hur.Hur kan man snurra till det och säga någonting sådant för att senare komma på sig själv med att snurra till det. Hur tänkte du? Jag är ärligt intresserad. Ja du, jag vet faktiskt inte. Men det är skoj att du är så intresserad. Citera
robin_911 Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Jag tycker det är mer intressant hur man inte kan tycka position är viktigt. Citera
Sideshow Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Varför 5betar vi nånsin KQ här? Att fi skulle 4betfolda är ju inte så troligt. Sjukare saker har hänt i blind mot knapp situationer Citera
Jeppish Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 kanske check syna river ist. blir svårt att komma undan. Verkligen inte..hans range är dragen till madehands som vi slår, ställ för värde. qk är nog fel hand att ha i vår 5bethd..Utgår ifrån att han 4betar hyffsad andel SC, skräp etc iallafall, så synen pre kan vi förmodligen ta , även om den är marginell.. Citera
_mowmow Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Jag har aldrig sett ngn 4beta 25% av stacken och sen folda. Folk har ju generellt jävligt snäv 4betrange, om de ens har ngn. Förstår inte varför vi ska tro att fi har bluffar i sin range utan ngn read. ehe. jag har sett många som foldar trots 30-35% investerat eller mer. Att han 4betar litet säger mig iaf att han har bredare 4-betsrange. MEN MAN SYNAR FAN INTE ETT 4BET PREFLOP Citera
Recommended Posts