elov Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Känns som jag gjort det här 1000 gånger och det brukar ju gå åt ett håll, GUL! Jag tycker det är roligt att skriva av sig och dessutom lär ju trenden vända någon gång så även jag kan sköta BR-krav. Jag har nu €200 på Redbet som jag ska bygga av! Jag har spånat på lite regler för hur jag ska sköta min rulle! 1. Max spela 2,5 timme/session (spelar sjukt länge nu och tappar koncentrationen) 2. Spela 1 bord åt gången 3. Backar jag 2 inköp är det automatiskt slut för dagen! (Det här måste jag bli bättre på, kan inte jaga hela tiden) första målet är att få €1000 i rullen €800 to go! Det får duga så länge, inte speciellt många regler och lite branta men men.. Citera
elov Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Kom precis på att jag måste ha nått som hjälper mig att hålla de små regler jag satt upp! Kom på iden att klarar jag inte att hålla dessa regler i 2 månader ( till att börja med) Så ska jag nästkommande 365 dagar inte spela nå poker överhuvudtaget! De måste ju hjälpa till lite Citera
HSvensson Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag kan ju inte säga annat än lycka till ! Din förra rushperiod var ju riktigt imponernade, gulade -> in med typ €15 för att lira en turre och klonkade ca €900 Som du sedan ökade som fan, riktigt grymt ! Gör en sån igen? Fast undvik gulningen denna gång Citera
elov Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag kan ju inte säga annat än lycka till ! Din förra rushperiod var ju riktigt imponernade, gulade -> in med typ €15 för att lira en turre och klonkade ca €900 Som du sedan ökade som fan, riktigt grymt ! Gör en sån igen? Fast undvik gulningen denna gång Haha, ja får se till att göra de, Prio ett är att klara att hålla sig till regler:P Citera
elov Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Drog igång 1:a sessionen på "nya starten" 1 bord 0.12/0.25 i 56 min slutade +€45 BR: €243 Kvar till målet: €757 Citera
elov Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Den varade i 1h 12min och med ett resultat på €42 Igår kväll drog jag in 150SEK från mitt privatkonto för att pröva att ta en plats i SM på Unibet! Lirade upp de pengarna till ca €70 och köpte in mig, resten hade jag tänkt avnända till satteliter också! Det behövdes inte för jag tog en plats redan i första försöket=). 2:a gången man lirar SM, hoppas det går bättre denna gång än va det gjorde i förra:P Citera
maskineri Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Lirade upp de pengarna till ca €70 och köpte in mig! billigt sm eller? Citera
AdslVerbe Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Jasså!, så var det dags igen . Lycka till i vart fall . Citera
Ninjagrisen Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 billigt sm eller? han köpte in sig till sateliten med en del av dem 70€ skulle ja tro;) Citera
elov Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 billigt sm eller? Jag köpte in mig för €11 så skapligt billigt Citera
elov Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Jasså!, så var det dags igen . Lycka till i vart fall . Ja det var det, som så många gånger förr:P Citera
elov Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Spelat på morgonen samtidigt som man tvättat, gått segt idag men lyckas hitta ett resultat på €21 Har även spelat några HU matcher idag, det fungerar bra för mig så vill gärna ha med det i spelet, dock på "lagon" nivå, lirat några €15 idag med blandat resultat! Inge mer spel idag, göra sig klar och iväg till svärföräldrrna, bjuds på käk och alkohol där ikväll =), alltid lika trevligt där så hoppas det blir så ikväll också Citera
aksnevs Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Spelat en session som varade i närmare 2h, endast HU matcher och det gick rikttigt bra, om jag inte minns så slutade jag på €165 HU fortsätter att gå bra och jag kanske ska satsa på de, dock på en nivå som rullen klarar skapligt!Dock kommer jag blanda HU spel med CG lir emllanåt! Citera
AdslVerbe Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Spelat en session som varade i närmare 2h, endast HU matcher och det gick rikttigt bra, om jag inte minns så slutade jag på €165 HU fortsätter att gå bra och jag kanske ska satsa på de, dock på en nivå som rullen klarar skapligt!Dock kommer jag blanda HU spel med CG lir emllanåt! OK. Citera
elov Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2008 nytt acc på pf? va?? Citera
Forzberg Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 de är ju ett skriver av en "aksnevs".. men du svarade inte på min fråga, va nickar du? Citera
Lisa87 Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 va?? Ja.. Helt plötsligt skriver en 'aksnevs' ett inlägg här som om det vore du. Därför undrade jag om det va ditt nya konto här på pokerforum. Citera
aksnevs Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ja.. Helt plötsligt skriver en 'aksnevs' ett inlägg här som om det vore du. Därför undrade jag om det va ditt nya konto här på pokerforum. Okej, jag tror jag har 2st inlogg på pf Citera
stugan Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 När du skriver att du lirar HU, menar du 15€ sngs eller vilken nivå? Citera
HSvensson Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 När du skriver att du lirar HU, menar du 15€ sngs eller vilken nivå? Ja, det menar han Citera
aksnevs Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 När du skriver att du lirar HU, menar du 15€ sngs eller vilken nivå? Sorry att jag varit otdylig , ja jag lirar Sit n gos som HSvensson skrev! Citera
aksnevs Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Inloggad på mitt första reggade konto men det står att aksnevs har skrivit inlägget:/. Jag är iaf båda personerna, så det inte blir några missförstånd Citera
Recommended Posts