handmadegod Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Jag sitter här och kollar lite på muddywaters cashgame videos från cardrunners och såg en intressant hand på Party Poker 10/20 bord. Det är tiohandat bord men jag skriver bara upp de aktuella stackarna. Maxs_Hammer 2931 twylla 1673 athorn10 1750 dealt to Maxs_Hammer AhKd twylla bet 70 (middle position) athorn10 raise 200 (cut off) Maxs_Hammer FOLD (button) kommentar från muddywater: With twylla still to act in the middle and not that strong of a hand i'm just gonna chuck it. är inte det en jättetight fold? videon var från 2006 visserligen, men har spelet ändrats såpass mycket på 2 år? Idag skulle man väl lätt fyrbeta? Citera
kimmo Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 handmadegod säger: Jag sitter här och kollar lite på muddywaters cashgame videos från cardrunners och såg en intressant hand på Party Poker 10/20 bord. Det är tiohandat bord men jag skriver bara upp de aktuella stackarna. Maxs_Hammer 2931 twylla 1673 athorn10 1750 dealt to Maxs_Hammer AhKd twylla bet 70 (middle position) athorn10 raise 200 (cut off) Maxs_Hammer FOLD (button) kommentar från muddywater: With twylla still to act in the middle and not that strong of a hand i'm just gonna chuck it. är inte det en jättetight fold? videon var från 2006 visserligen, men har spelet ändrats såpass mycket på 2 år? Idag skulle man väl lätt fyrbeta? Jag skulle antingen fyrbetta eller folda beroende på athorn10's 3-bet% och twylla pfr-%. Så det är ju ganska omöjligt att säga om det var tight eller inte när man inte har någon read på dom.. Helt utan read vet ifan.. Citera
Snusarn Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 kimmo säger: Jag skulle antingen fyrbetta eller folda beroende på athorn10's 3-bet% och twylla pfr-%. Så det är ju ganska omöjligt att säga om det var tight eller inte när man inte har någon read på dom.. Helt utan read vet ifan.. Förvisso spelar jag aldrig full ring, men helt utan read måste det väl ändå vara jätte-4bet? Citera
Beirut_kid Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Snusarn säger: Förvisso spelar jag aldrig full ring, men helt utan read måste det väl ändå vara jätte-4bet? Ja om det var 2 år sen Citera
heltok Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Snusarn säger: Förvisso spelar jag aldrig full ring, men helt utan read måste det väl ändå vara jätte-syn FYP Citera
okocha Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 heltok säger: FYP Om du spelar med 4bet, 4betar du då? Citera
hampulito Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 okocha säger: Om du spelar med 4bet, 4betar du då? Spelar intè heltok med 4bets? Citera
Recommended Posts