Gå till innehåll

inkassera skärper sig.


inkassera

Recommended Posts

Hej pf!

 

Jag ska bli seriös igen. Har lirat för vatten och bröd sen studenten för dryga 3 år sedan. 2007 var ett bra år och jag var delvis uppe o försökte mig på nl2k men mestadels var det nl400-nl1000 det handlade om. I vintras hade jag lite väl mycket deg ute på siter vilket resulterade i fartblindhet. hann casha ut en del men ligger back drygt 60k usd från ATH.

 

Hur lyckades jag med detta? Ett par kvällar med 3tablande 10/20 HU samtidigt som jag avnjuter en film. Idioti helt enkelt. Jag har nu gått ner i nivå ganska mycket men lider av problemet att jag inte bryr mig så mycket om hur det går. Har även blivit alldeles för lite spelande i år. Detta ska ändras nu.

 

Jag kommer mestadels redovia mitt B2B/entraction-spelande i denna dagboken, men förmodligen slängs övriga resultat in också. Det blir nl200€ till att börja med och på kontot ligger 8000€. Spelar gärna ganska många bord 8+.

 

Mål:

1. Inte skicka pengar "åt fel håll" från banken.

2. minst 50k händer i oktober.

3. Fokusering på pokern när det spelas. Kortare (max 3h) grindpass.

4. Plussa rakt ut.

 

Nu kör jag igång med ett kortare pass då b2b börjar då för natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan det där med att skärpa sig gick inte helt ok inatt. Vaknade med torraste halsen på länge, somnade med öppet fönster, så jag gick upp o lirade. Men dagen är inte över och de 6 inköpen jag är back skall hämtas igen!

 

Började sessionen med stabilt spel men när antalet bord ofrivilligt minskade började slaskandet, illa. Åkte på lite tråkigheter också, ska leta upp lite HH:s sen, men det blir vid dagens slut.

 

Börjar kännas tveksamt att jag outat nicket så mycket när många av er är mina bittra fiender vid borden. :-) Tackar för lyckoönskningarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...