Gå till innehåll

Hjälp till översättning av franska


dr_kvist

Recommended Posts

Jag skulle vara mkt tacksam om någon kunde hjälpa mig översätta följande:

 

Bonjour,

 

Je suis une copine de Jenny qui travaille actuellement dans une ONG de L'ONU à Dakar. Avec une copine italienne, j'ai trouvé une belle villa à virage à deux pas de la plage, trois grandes *******s, trois salle de bains, grand séjour, grande cuisine, terrasse vue sur la mer et petit jardin. Nous cherchons une troisième personne pour prendre la villa (166,000 CFA par personne). Si ça vous intéresse ou vous connaissez quelqu'un qui cherche un apart, merci de me contacter le plus que vite possible.

 

/Beth

 

 

Behöver inte vara ordagrant. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en vän till Jenny som för närvarande arbetar i en icke-statliga organisationer i Förenta nationernas i Dakar. Med en italienska flickvän, jag hittade en fin villa i sin tur nära till stranden, tre stora ******* s, tre badrum, stort vardagsrum, kök, terrass med utsikt över havet och små trädgård. Vi söker en tredje person att ta Villa (166.000 CFA per person). Om det intresserar dig eller du känner någon som söker undantag, tack kontakta mig så snart som möjligt.

 

/ Beth

 

Google translate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...