Gå till innehåll

Fem dollar är fler än fyra euros


henk1s

Recommended Posts

Hade även 100 dollar på Party Poker som jag bestämt mig för att leka upp sålångt jag kan. Idag blev det endel OMAHA och mina 100 dollar är nu 450 dollares...

 

Fortsättning följer..

 

Är idag 1100 dollar och börjar likna en liten rulle, eftersom supporten vägra släppa in mig så får jag fixa biffen själv med lägsta insättning. 8-)

 

Lirade nyss 0.5/1 @ party 4 bord och startade med tot 450 dollar, ca 1 1/2 timme senare hade jag 9 bord och 1100 dollar.

 

Fö så har jag inte varit sugen på ipoker idag, lirade 3h imorse slutade -4 inköp trots att mitt ev va +1 inköp, springer bra, NOT!...

 

Sängen kallar, syrran fyller 35 år (lol?). Eventuellt åker jag och ser Djurgårn i hockeyn på det, fast då missar jag eventuellt 1:a halvlek på Swe-Portugal...:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ynka 1000 händer lirade idag och slutar med +150 dollares, vilket är godkänt, ska dock sägas att jag va +450 innan ett par synfiskar synar ner riktigt sjuka händer efter BRA moves av mig.. Läser dem helt rätt men grabbarna kan inte släppa, tiltade eller allmänt iq befriade kan jag dock inte svara på.. Tycker spelarna och de som grindar på ipoker börjar bli löjligt dåliga så det är sjukt bra värde för tillfället..

 

Apropå Sverige så snackas det om grym match osv, kan tyävrr inget annat än garva. När ett "lamslaget" Portugal gör sin sämsta landskap på jag vet inte hur länge och ändå inte Sverige vinner på hemmaplan kan inget annat än kallas för "godkänt men inte mer". Andra halvlek är precis lika dålig som de andra matcherna, första är dock bra, men att snacka om grym match är bara att förlöjliga detta landslag..:shock:

 

Nu börjar möjligheterna öka för grind på party nästa månad, trots att deras helt korruperade support vägrat låta mig höja limiten från 149 dollares. Efter att jag försökte att ta ut dessa 149 dollarna så fick jag till svar att jag va tvungen att omsätta dem innan jag tog ut (lol?), så då tog hassan själv tag i att dubbla upp skiten, idag sitter jag med 1100 dollar och funderar som sagt på att köra 9 bord 0.5/1 och se om rullen går i taket eller nollas. :mrgreen:

 

Djurgårn torska mot Glen i hockeyn idag, tungt med tanke på att VF hemma bör vara 3 säkra pinnar. Apropå Rögles islada, alla snackar om grymt tryck, överskattat imo, moraträsk låtar och klappa händerna när du är riktigt glad är fjantigt. När vi snackar drag då snackar vi detta:

,
.

 

Finns ingen som utmanar djurgårdsklacken när det väl gäller. Flest medlemmar med över det dubbla, vackrast och verkligen bäst. AIK är och förblir ett förortslag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vitlöksbröd och en drink som förrätt. Beställde sedan in lamm med nån krämig ost mellan de skivade potatisarna och lammet, rödvinssås till det..

Kan starkt rekomendera durkens nya meny. (norrköping)

 

Blev ett par drinkar efter maten och även en shot..

 

Skippade utgång och gick o hyrde vegas filmen(inte21) , rätt skön rulle.

 

 

Har även hunnit med att grinda lite i helgen.

 

Spelat 7000 händer sammanlagt lördag+idag..

 

nl200 +1300

nl100 -450

Totti: 850$

 

Mycket coolers och utdragningar dåligt spel och allt vad pokerliret kan erbjuda dessa 7K händer dock åt båda hållen.

 

http://weaktight.com/451562

http://weaktight.com/451567

http://weaktight.com/451571

 

Notera att de 2 sista länkade händerna skiljer det 2-3 händer imellan.. Han var inte glad i chatten :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade ynka 1300 häner idag, plussade dock 485 dollares. Satt därefter och kollade på mrdawwe då vi lanade hos hnm. Riktigt kul att det gick bra för hnm dessutom.

 

Ser Djurgården - SSK nu på säsongskortet, en okey förrsta period av DIF som kanske borde leda matchen tom trots 0-1. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UNDERBART Djurgårn vann lätt..

 

Lirade nyss ca 500 händer @ Party Poker på 1/2 och slutade med +300 dollar. Känns så förbannat fiskigt även på 1/2. Möjligt att jag snart tar klivet från nl100 till nl200 på heltid. Självförtroendet är på top och 36 inköp + för månaden, måste dock öka min grind, når knappt 8000usd denna månad i rake :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat ca 2400 händer idag och slutar med +200 dollar, är dock riktigt besviken då mitt ev är på +650. Bla så slängde en snubbe allin med hålpipa på rivern när jag satt med set i ess och han klonkar river i en 330 dollars pott. (Båda va djupa på nl100)

 

Dessutom åkte jag på AA vs KK 2 ggr och KK vs AA engång. Orättvist...

 

Känns som jag krossar nl100 nu. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade alldeles precis en extremt kort session på 450 händer 1/2 på Party Poker, session slutar +800 dollar, trots att jag åkte på en del. 1/2 på party är bland det bästa värdet man kan hitta, extremt fiskigt. Är fö 4700usd upp för månaden + rakeback.

 

Ska sussa tidigt ikväll, tjejens mormor fyller imorrn, ska va där vid 10. Eventuellt blir det en grind med psyket hos mrdawwe imorrn, vi får se.

 

GL all

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...