Psyket Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Hittade sängen tidigt igår kväll, trött och slut i huvudet efter grinden. Precis i veckan köpt ett årskort på badhuset då jag tänkt börja röra på mig och lyfta några vikter efter typ 2 års uppehåll från nästan all motion Kortet måste ju nyttjas så jag tjatade med mig tjejen. Eftersom jag har nån fruktansvärd träningsvärk efter mitt första gympass i torsdags så slängde vi oss i bassängen och simmade på rätt bra ett tag. Hamnade sedan i relaxavdelning för bastu och bubbelpool. Riktigt skön avkoppling är kanske nyckeln till något iaf ? Är ju tydligen kanelbullens dag den 4:e okt vilket det är idag. Därav blev man tvingad att åka och handla + va uppläsare av receptet och inte nog med det fick även slänga på pärlsocker innan de skulle gräddas.. sick? Nu har jag iaf hunnit spela 962 händer då tjejen stolt skulle till sin mamma och visa de små underverken "vi" bakat Folk donerade friskt och jag hann även med att vinna en coin mot en överaggro mupp. Slutade på +580$ Kvällen i övrigt blir pokerfri , då jag och "frun" är bortbjudena på middag+film hos en kompis. 2 händer från idag http://weaktight.com/418533 http://weaktight.com/418535 GL alla som ska spela ikväll. / Fredrik Citera
henk1s Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Bleb en kort kort session nyss som slutade +200 dollar, totalt +590 idag på ynka 1500 händer. Måste bli tokgrind nästa vecka. Ska se NHL på hotellet nu med ett par lagkamrater och sedan chilla ner med vila/bastu. GL Citera
pastan Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Ett tips ifall ni lirar på NL100, finns en spelare vid nicket tysir. Fiskarnas fisk. Om fisk vore en religion så vore tysir guden. Om ni kollar upp "fisk" i ordboken hittar ni en bild av tysir. Om ni... nej skojar. GL Fredrik mahi och resten. Lycka till med grindet! Citera
henk1s Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Vaknade nyss efter att ha somnat 22.30 framför hockeyn. Har knappast snarkat bra då jag vid flera tillfällen vaknat av att det haglat (lol?). Nu har jag både dåligt samvete, för att jag inte grindat, och samtidigt jävligt trött. Ska ner till frullebuffèn nu och sen ta en pingismatch. Är jävligt missnöjd med hur lite jag grindat denna månad och måste upp i en 40-50h nästa vecka för att ta in tappade dagar. Gårdagen slutade knappa +600 dollar på ynka 1300 händer, vilket jag givetvis är nöjd med. Loggar ut nu och skriver mer ikväll när jag kommer hem från Luleå/Boden. Peace Citera
Psyket Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Ett tips ifall ni lirar på NL100, finns en spelare vid nicket tysir. Fiskarnas fisk. Om fisk vore en religion så vore tysir guden. Om ni kollar upp "fisk" i ordboken hittar ni en bild av tysir. Om ni... nej skojar. GL Fredrik mahi och resten. Lycka till med grindet! hahah shahin to khari!!!! Kan man bli mer clown än dig? Dagen har varit rätt kass. Tvätt och allmänt upptagen av skit. Spelade 1580 händer varvat med lite hu oxå.. blev stressad och spela brutalt dåligt ett tag. -221. Blir film och kanske nått sällskapsspel med några vänner som tittar förbi nu... Ser fram emot veckan, som jag hoppas bli en sick bra grindvecka, mål = minimum 30K händer. Citera
henk1s Postad 6 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Nyvaken efter en skön helg i Luleå/Boden så har jag precis läst tidningen efter våran sköna vinst. Idag ska det bli en hel del grind på programmet, minst 5-6 timmar. Ikväll är det ödesmatch för Peking också, för stans skull får man hoppas att de vinner, men egentligen är det bättre att de åker ut så de kan ändra det som är fundamentalt fel i klubben, dvs de inne i klubbhuset. Session nu, GL fiskar!!! Citera
JimmyRare Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Ja då har man testat lite spel på Party Poker och iom den nya klienten så laggar det sönder totalt när jag försöker spela fler än 4 bord. Pga av detta försöker jag nu att ta ut mina pengar, men blir nekad. Tips: Spela ALDRIG på Party Poker, mer strul finns inte att hitta. Först får man ringa 2547ggr för att få sätta in, sen går det inet att ta ut. Driver de med mig eller? Sick. Citera
Snusarn Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Ja då har man testat lite spel på Party Poker och iom den nya klienten så laggar det sönder totalt när jag försöker spela fler än 4 bord.Pga av detta försöker jag nu att ta ut mina pengar, men blir nekad. Tips: Spela ALDRIG på Party Poker, mer strul finns inte att hitta. Först får man ringa 2547ggr för att få sätta in, sen går det inet att ta ut. Driver de med mig eller? Sick. Tvärtemot tycker jag. Grindat party länge och älskar den nya uppdateringen, inte minst pga minskning av cpu-suget. Citera
Psyket Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 2500 händer spelde idag. Mixxade lite nl200 och nl100 Började kasst , men tog igen backet mycket tack vare hand 4 (nedan) och hittade iaf +20$ 1 http://weaktight.com/421603 2 http://weaktight.com/421606 3 http://weaktight.com/421609 Hur borde jag spela killen spelar 52/20 på 110 händer. 4 http://weaktight.com/421614 skönt att den får stå Citera
JimmyRare Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Precis avklarat en +4h session och lyckades plussa 2! inköp mot slutet efter att ha gått breakeven under hela sessionen fram tills dess. Just nu spelar jag på prima, Party Poker hade för många korrupta indier i sin support. Citera
henk1s Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Ja idag har "5 dollar är fler än 4 euros" pokerlanat och efter min första session så är jag +130 dollares efter att ha legat -700 dollar efter 3 timmar. Det ska sägas att jag hade ett ev på -100 vid det tillfället på ynka 3 timmar skiljde det alltså 6 inköp. Man får väl säga att peking kontoret totalt manövrerade the office idag... Fred totalt +200 dollares vs the office och hassan him self +300 vs the office.. puss Ikväll blir det Djurgården - Timrå @ säsongskortet, eventuellt blir det ett par tusenlappar på DIF där.. Citera
henk1s Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Åhh en sådan härlig dag, Djurgårn vann, Djurgårn vann. Kan inte bli bättre, dagen slutade efter otroligt mycket oflyt session ett ändå +600, mitt ev +1070.. Lägg därtill att mina grabbar krossa Timrå idag så kan det inte bli bättre. Ska slagga nu då vi ska pokerlana imorrn igen.. GL all Citera
henk1s Postad 8 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2008 4000 händer +12 inköp (+1200 dollares). Grymt mycket fisk inne på ipoker för tillfället och poker är lätt för tillfället. +23 inköp denna månad. Shahin, ni har ungefär hälften medlemmar i black army med hockey/fotboll/innebandy mot vi har i bara fotboll Så överallt vetifan . GL all Citera
Psyket Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 4900 händer spelade 900$ mixxa nl100 med nl200, sprang dåligt i början och slutar dagen 400 under ev.. Saknar honom i the gunners http://www.youtube.com/watch?v=BUw1E38gw0U&feature=related Citera
NikLasVegas Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Tja, Var i exakt samma situation som dig hassan när jag startade mitt första dollars-account på pp för drygt 2 år sedan. Hade inte åldern inne så reggade konto i min systers namn och efter 2 dagar spärrade dom mitt account, och ringde upp mig och bad om att få prata med henne. Jag envisades om att jag hette "Mikaela" och la på min allra flickigaste röst. Övertalandet tog en timme och supporten jag pratade med(lät som att han kom från indien eller nåt) trodde mig aldrig men orkade tillslut inte tjata på mig så han spärrade upp kontot. Jävla klient alltså, bara massa meck. Vill bara påpeka att sthlmskontoret också var i Egypten(Hurghada) vid samma tidpunkt som du var där. Vi var där i December 2007 om jag inte minns fel och det var stört najs. Om ni btw tror att ni har någon chans i racet denna månad så tycker jag ni ska tänka om. 18122 händer första dagen, LOL på moi. GL med kontoret. Kom och hälsa på oss "konkurrenter" när ni äntrar huvudstan/ The Office Sthlm NikLasVegas Citera
henk1s Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Vi tar oss gärna upp för att träffas, när vi kan vet jag inte, men relativt snart borde funka. Ska snacka med de andra först. Jadu, jag vann förra racet, men detta har jag redan på förhand gett upp iom att jag drar till tunisien i slutet på månaden. Så att hamna "top5" är målet. Citera
Psyket Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Tjoho.. 3000 händer spelade på nl100 79$ 1000 nl200 = 1186$ Totti: 1265$ Riktigt skönt att jag vänt 2200$ till 1045$ för månaden.. Kan bara instämma att niklasvegas är het för tillfället.. han sabba lite av plusset då han hittar set vs mitt toppar i första 3 bettade mot honom idag Btw jimmy denna http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug gick på repete under hela grinden.. Love it Citera
JimmyRare Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Btw jimmy denna http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug gick på repete under hela grinden.. Love it Grattis till den sköna vändningen! Otippad låt. Jag gillar fortfarande mina och henkes duett-visslingar. Citera
henk1s Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2008 600 händer och +30 dollares. Är faktiskt jävligt nöjd då jag spelat fruktansvärt dålig poker idag och faktiskt varit rejält tiltad i två omgångar. Låg som värst -700. Sa till mig själv efter 4500 händer att jag slutar när jag är even och då låg jag -400 dollar, 1500 händer senare sitter jag här som lysande sol. Att plussa trots att man gör en dålig dag är fruktansvärt starkt och det känns faktiskt mer och mer som att jag krossar nl100.. +23 inköp denna månad hittills, ska upp i minimum 50.. Djurgården fick bara 3-3 mot ett skitlag som Rögle, jävligt besviken faktiskt, men fyfan så bra Ragnarsson är, tom bättre en Kenny vill jag påstå.. Citera
henk1s Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Hade även 100 dollar på Party Poker som jag bestämt mig för att leka upp sålångt jag kan. Idag blev det endel OMAHA och mina 100 dollar är nu 450 dollares... Fortsättning följer.. Citera
NikLasVegas Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Tjoho..3000 händer spelade på nl100 79$ 1000 nl200 = 1186$ Totti: 1265$ Riktigt skönt att jag vänt 2200$ till 1045$ för månaden.. Kan bara instämma att niklasvegas är het för tillfället.. han sabba lite av plusset då han hittar set vs mitt toppar i första 3 bettade mot honom idag Btw jimmy denna http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug gick på repete under hela grinden.. Love it Sorry men jag måste avråda dig att sätta mig på nöt för tillfället, när du är uppe mot mig. Helt seriöst så har jag i 2 dagars tid träffat set 4/5pockets. äckligt medriggad. Citera
Psyket Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Grattis till rushen niklasvegas , det är du värd 5K händer har spelats idag. Blev lillpluss på 63$.. Sprang dåligt och enligt ev ska jag ligga upp 515$.. Ikväll blire ut och käka med sambon , bror och några fler ska bli nice.. GL alla som ska spela Citera
Recommended Posts