Gå till innehåll

Homegame i Lund


GruGloG

Recommended Posts

  • Svars 124
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite kort varsel kanske, men vi är ett gäng i Lund som tänkte köra lite spel ikväll, CG eller SitnGo vilket det blir får vi se.

Om någon är sugen så får ni höra av er till mig : 0768978853 då jag inte kan vara vid datorn förrän när vi börjar spela.

 

Lite info hade varit trevligt, 1000:- eller 10:- buy-in? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite info hade varit trevligt, 1000:- eller 10:- buy-in? ;)

 

Ja, jag kanske borde skrivit att det handlade om små summor i intervallet 100-200 kronor. Men trevligt var det i vilket fall :D. Vi får väl plocka bort pokernoviserna nästa gång så vi kan köra lite stakes som passar folk från pf ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag kanske borde skrivit att det handlade om små summor i intervallet 100-200 kronor. Men trevligt var det i vilket fall :D. Vi får väl plocka bort pokernoviserna nästa gång så vi kan köra lite stakes som passar folk från pf ;).

 

Hehe, skoj att lira iaf oavsett summor...kommer väl fler gånger antar jag (?). Hur gamla är ni som lirar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, låter trevligt, samma ålder som jag då. Hur bra är ni, eller rättaresagt: Är ni seriösa? ;)

 

Kanske kan man joina och göra det till en stammissak, lira live / vecka hade varit nice ju :)

 

Nivån varierar en hel del :P. Igår var vi t.ex. sex spelare varav 1 var helt grön, 1 bara allmänt värdelös och resten var okej. Är ju ett irl-gäng från början så ibland hamnar det folk med lite tvivelaktiga pokerkunskaper i spelet :roll: . Seriösa till 100 procent är vi dock, inget trams även om vi snackar ganska mycket skit mellan/under givarna ;).

Du får definitivt ta och vara med nästa gång, kommer inte att dröja länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll var det dags igen! Blir förmodligen Cash-game med blinds runt 2-4, om någon absolut inte vill spela just 2-4 så kan det såklart diskuteras :). Släng iväg ett pm om du är sugen för plats och tid.

 

Synd att ni valde idag, är MFF match, men den hoppar jag över för det är Månadsfinal i Sverigerankingen, so bad timing ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan ni inte köra 5-5? Mycket enklare att växla med marker och annat. Dessutom kan jag tänka mig att dyka upp då. :P

 

Det finns lite motstridiga viljor vad det gäller limits, de som inte spelar poker normalt vill helst köra typ 0.0000001-0.00000002 medans vi andra vill dra upp dem lite. 5-5 you say, vi får se vad jag kan åstadkomma ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan ni inte köra 5-5? Mycket enklare att växla med marker och annat. Dessutom kan jag tänka mig att dyka upp då. :P

 

Det finns lite motstridiga viljor vad det gäller limits, de som inte spelar poker normalt vill helst köra typ 0.0000001-0.00000002 medans vi andra vill dra upp dem lite. 5-5 you say, vi får se vad jag kan åstadkomma ;).

 

Personligen tycker jag det är lagom med 2-4, men också OK med 1-2, jag menar...jag lirar iaf Livepoker för det e skoj, cashen kan man vinna på nätet =)

 

Min inställning till Livepoker, men går man in för att casha och kan lira e det klart att man vill ha fetare blinds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag det är lagom med 2-4, men också OK med 1-2, jag menar...jag lirar iaf Livepoker för det e skoj, cashen kan man vinna på nätet =)

 

Min inställning till Livepoker, men går man in för att casha och kan lira e det klart att man vill ha fetare blinds.

 

Sant sant, men om man normalt spelar t.ex 100/200 så måste ett homegame med 1-2 kännas ganska poänglöst, om det nu inte är med kompisgänget förstås. Du får busta snabbt i sverigerankingen och pallra dig hit sen btw ;).

 

 

Blir inte högre än 2-4 ikväll för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant sant, men om man normalt spelar t.ex 100/200 så måste ett homegame med 1-2 kännas ganska poänglöst, om det nu inte är med kompisgänget förstås. Du får busta snabbt i sverigerankingen och pallra dig hit sen btw ;).

 

 

Blir inte högre än 2-4 ikväll för övrigt.

 

Haha, ja men lirar jag med er kommer jag se det som kompisgäng, lirar inte för cashens skull då...

 

Njaa ..Busta frivilligt i månadsfinalen, njäee !

 

GL iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja men lirar jag med er kommer jag se det som kompisgäng, lirar inte för cashens skull då...

 

Njaa ..Busta frivilligt i månadsfinalen, njäee !

 

GL iaf!

 

Jaja, självklart. Lite missvisande med "kompisgänget" kanske, men ja, du förstod säkert vad jag menade :).

 

Jag räknar med dig nästa gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är allt lite sugen också! :-D Var i Lund ungefär spelar ni och är det en topless dealer? (OBS! kvinna helst)

 

Allt som oftast i lägenheten där undertecknad bor (stora södergatan) eller hos en annan fisk på östra torn. Jag kan naturligtvis klä av mig lite om det behagar någon, men kvinnliga dealers är det ont om :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det faktiskt verkar vara ett gäng som är lite småsugna så kanske vi kan köra en kväll med forumiterna inom en snar framtid :)?

Vilka dagar är bra/dåliga? Varieriar det eller är är ni hederliga människor som jobbar för brödfödan? Är helger bra och vardagar stort no-no?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det faktiskt verkar vara ett gäng som är lite småsugna så kanske vi kan köra en kväll med forumiterna inom en snar framtid :)?

Vilka dagar är bra/dåliga? Varieriar det eller är är ni hederliga människor som jobbar för brödfödan? Är helger bra och vardagar stort no-no?

 

Jag är nog på tror jag, tycker dock det är onödigt att köra några feta blinds, spelar för det är skoj enligt mig.

 

Jag kan typ alltid förutom torsdagar, tar gärna i veckan ifall det skulle dyka upp fester på helgerna; och ja jag är en hederlig människa som jobbar för brödfödan (poker) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...