Gå till innehåll

Vad gör Ken Lennard idag?


frekje

Recommended Posts

Ken var en person som tidigt influerade mitt (och säkerert många med mig) intresse för poker genom sitt spelande och kommenterande. Oavsett vad som har och inte har hänt så ser jag med nöje tillbaka på Kens karismatiska mediaframträdanden. Mycket vatten har flutit under broarna sedan dess och nu undrar jag vad Ken gör idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid tyckt han varit rätt skön. Jävligt trist att pöbeln skall döma ut honom bara för att han försökte lura några kompisar på några miljoner!

 

lol

 

Jag håller med.

 

Det där skitsaken att han satt häktad för insideraffärer ala 22 MSEK är ju också bara en skitsak.

 

Sånt här gör ju ALLA människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör dom andra lirana från förr? Crippoli el nåt sånt, PokerErik, Dared (el nåt sånt från Säter)? Lirar dom fortfarande?

 

För övrigt gillade jag Ken skarpt, han var klockren.

 

Vet inte om det bara är rykten som är överdrivna men ryktas ju om att Crippoli är dundergul och har en del skulder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyckte han var rätt fiskig. men han fick min respekt efter:

http://uk.youtube.com/watch?v=AvSDgXW1pyQ

 

Ytterligare ett bevis att svennarna är klena.

 

Klarade 5-6dl 40% hembränt i mindre än 30 sek på Boozembly 95 (I samband med Assembly 95, boozembly arrangerad med lennu & co).

 

Vårt lag (Exotic Men) kom sist men jag fick komplimang om att jag drack det mesta av lagets & ville ha ett par mellanöl och några cigg så att jag inte skulle kräkas efteråt.

 

Lagen blev diskvalificerade om någon av laget kräktes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...