Fjonkan Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Söndagsgrind: 3l Ramlösa Tropicana juice 2 thairätter 3 kexchoklad 2-3 Baguetter Ost/skinka/sallad vindruvor cashewnötter bananer+äpplen Gainomax Redbull = KLONK Det där såg verkligen ut att vara nöten, kan förstå att du klonkar Citera
BruceBoa Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 wooosh, heavy weight peepz här >_<d Citera
hampulito Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Söndagsgrind: 3l Ramlösa Tropicana juice 2 thairätter 3 kexchoklad 2-3 Baguetter Ost/skinka/sallad vindruvor cashewnötter bananer+äpplen Gainomax Redbull = KLONK Lol sätter du verkligen i dig allt det där? Citera
redlineer Postad 24 September , 2008 Författare Rapport Postad 24 September , 2008 Skriver väll vad jag skulle ha på mitt grindmaraton: Juice 2 liter Sött och extremt onyttigt men väldigt gott och uppfriskande. Pizza 2st (Kebabpizza som står i kylen och man kan värma bit för bit.) Skönt att ta en bit när man känner sig sugen på något mera matigt, vad sägs om en Kebabpizza? Baguetter 2st -Rödbetssallad -Köttbullar Är väll standard på alla grindbord, Eller? Cola(Gärna kall Pepsi) Svalkande om det är kallt och också det välbehövliga sockret i grevens tid. Energidryck 10st Behöver jag säga mera? Paprika, Gurka och morötter skivade i stänger och en vitlöksdip till det Chips och ostbågar är extremt feta och onyttiga, varför inte lite grönsaker som smakar minst lika gott? //Hampus Söndagsgrind: 3l Ramlösa Tropicana juice 2 thairätter 3 kexchoklad 2-3 Baguetter Ost/skinka/sallad vindruvor cashewnötter bananer+äpplen Gainomax Redbull = KLONK De där va inte lite, men väldigt kul att höra. Med allt jag fått i tips kan man göra en 3 veckors meny på Citera
mr-flow Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Skriver väll vad jag skulle ha på mitt grindmaraton: Juice 2 liter Sött och extremt onyttigt men väldigt gott och uppfriskande. Pizza 2st (Kebabpizza som står i kylen och man kan värma bit för bit.) Skönt att ta en bit när man känner sig sugen på något mera matigt, vad sägs om en Kebabpizza? Baguetter 2st -Rödbetssallad -Köttbullar Är väll standard på alla grindbord, Eller? Cola(Gärna kall Pepsi) Svalkande om det är kallt och också det välbehövliga sockret i grevens tid. Energidryck 10st Behöver jag säga mera? Paprika, Gurka och morötter skivade i stänger och en vitlöksdip till det Chips och ostbågar är extremt feta och onyttiga, varför inte lite grönsaker som smakar minst lika gott? //Hampus Tycker du ojar dig lite väl över att juicen är onyttig i sammanhanget.. Cola, Energidryck (10 st?), Röbetsallad, Vitlöksdippen(beror väl iofs på) och Kebabpizza (2?) känns väl inte som det nyttigaste annars.. Men så är det ju med onyttigt också, det är ju det som är gott.. Men men, gibbssons hade jag gärna haft framför mig just nu. fan vad gott.... Citera
Rooney Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Skriver väll vad jag skulle ha på mitt grindmaraton: Juice 2 liter Sött och extremt onyttigt men väldigt gott och uppfriskande. Pizza 2st (Kebabpizza som står i kylen och man kan värma bit för bit.) Skönt att ta en bit när man känner sig sugen på något mera matigt, vad sägs om en Kebabpizza? Baguetter 2st -Rödbetssallad -Köttbullar Är väll standard på alla grindbord, Eller? Cola(Gärna kall Pepsi) Svalkande om det är kallt och också det välbehövliga sockret i grevens tid. Energidryck 10st Behöver jag säga mera? Paprika, Gurka och morötter skivade i stänger och en vitlöksdip till det Chips och ostbågar är extremt feta och onyttiga, varför inte lite grönsaker som smakar minst lika gott? //Hampus Kul att du lägger in extremt onyttigt kommentar på det minst onyttiga av allt du skriver ner Citera
SethCohen Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Skriver väll vad jag skulle ha på mitt grindmaraton: Juice 2 liter Sött och extremt onyttigt men väldigt gott och uppfriskande. Pizza 2st (Kebabpizza som står i kylen och man kan värma bit för bit.) Skönt att ta en bit när man känner sig sugen på något mera matigt, vad sägs om en Kebabpizza? Baguetter 2st -Rödbetssallad -Köttbullar Är väll standard på alla grindbord, Eller? Cola(Gärna kall Pepsi) Svalkande om det är kallt och också det välbehövliga sockret i grevens tid. Energidryck 10st Behöver jag säga mera? Paprika, Gurka och morötter skivade i stänger och en vitlöksdip till det Chips och ostbågar är extremt feta och onyttiga, varför inte lite grönsaker som smakar minst lika gott? //Hampus Vill se hur resultatet efter det grindmaratonet är klart.. Garanterat -EV Möjligtvis Citera
Recommended Posts