Nemesis Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Två händer i mörkerstrid mot samma motståndare. En duktig LAG/TAG 2/4 Limit Holdem 4 players Pre-flop: (1.5 SB, 4 players) Hero is SB T:heart: A:spade: 2 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls Flop: J:spade: 8:spade: Q:heart: (4.0 SB, 2 players) Hero checks, BB bets, Hero calls Turn: 2:club: (3.0 BB, 2 players) Hero checks, BB bets, Hero calls River: 3:club: (5.0 BB, 2 players) Hero checks, BB bets, Hero calls 2/4 Limit Holdem 4 players Pre-flop: (1.5 SB, 4 players) Hero is SB Q:club: 5:spade: 2 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls Flop: J:heart: 7:spade: T:heart: (4.0 SB, 2 players) Hero checks, BB checks Turn: 7:diamond: (2.0 BB, 2 players) Hero checks, BB checks River: 5:heart: (2.0 BB, 2 players) Hero checks, BB bets, Hero calls Citera
pokerfacket Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Hand 1: Pottstorleken har blivit lite fel i convertern. 1BB har försvunnit på vägen. Beroende på hur mycket han försvarar sin BB så limp/reraisar jag ganska ofta med en så stark hand. Kan tänka mig att sätta tryck någonstans postflopp iom att du har en dubbelgutter och ett överkort. Hand 2: spelar jag för det mesta likadant, hade du lagt dig om du inte träffat femman på river och han betar? Citera
Recommended Posts