Gå till innehåll

*GRATIS* Program som trackar dina vinster/förluster och resulterar allt i en graf?


plzgogame

Recommended Posts

Om du tror att du spelar bättre poker med den typen av program så är det ju rena vinstmaskinen att köpa ett.

 

Om du inte tror att du spelar bättre poker med ett sådant program så finns väl ingen anledning att skaffa det oavsett om det är gratis eller ej.

 

Tror du missuppfattade mig. Det enda jag söker är ett program som trackar mina vinster och sen lägger upp det i en graf. Jag söker INTE ett program som trackar information om mina motståndare och allt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är lite omständigt med dominator, men om man vill ha nått funktionellt och gratis fungerar det ändå bra. Personligen tycker jag att det inte är så jobbigt att föra in, man har ju alltid uppe några sidor. Fast alla är ju olika.

Är man redo att lägga ut lite pengar så får man betydligt bättre ofc.

 

I Excel så blir det ba´ lite jobbigare att fixa nån grym graf kanske? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är lite omständigt med dominator, men om man vill ha nått funktionellt och gratis fungerar det ändå bra. Personligen tycker jag att det inte är så jobbigt att föra in, man har ju alltid uppe några sidor. Fast alla är ju olika.

Är man redo att lägga ut lite pengar så får man betydligt bättre ofc.

 

I Excel så blir det ba´ lite jobbigare att fixa nån grym graf kanske? :roll:

 

vad är definitionen till grym i detta läge?

De är ju inte grymt snygga men det räcker ju för att visa den statistiken man vill =) och inte så svårt att "programmera"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är definitionen till grym i detta läge?

De är ju inte grymt snygga men det räcker ju för att visa den statistiken man vill =) och inte så svårt att "programmera"

 

Testade börja använda det här igen. Det var ingen grym graf och inte så bra som jag kom ihåg.

Ska sätta mig och pilla en egen graf i Excel ikväll. 8-)

 

PS. Köp PT eller PO. Det som fungerar bäst. (Till min Excel graf v1 släpps. Som man kommer att kunna köpa ännu billigare än dom programmen.) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Jag reggade mig faktiskt på Pokerhome förut men det såg väldigt bökigt ut och jag hajjade inte riktigt hur man gjorde. Att göra en egen graf i Excel provade jag faktiskt förut. Typ skriva vad man hade för BR vid start och sen skriva in för varje dag hur mycket man gått +/-.

 

 

man börjar med att lägga till dom siterna man spelar på, sen fyller man i nya bankrullen varje gång efter man spelat. Så får man en flash graf på spelet och total bankrulle i valfri valuta med dagens kurser. kan förklara närmare hur det funkar om du vill också. är väldigt lätt egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...