Gå till innehåll

stäng

heltoker

Recommended Posts

• Svars 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har chillat vid poolen nån timme idag och snart ska vi dra till karon beach för tvätthämtning och lunchätande. Sjukt är att typ 1/5 hus här i den lilla byn bebodda för tillfället, resten står tomma så vi är rätt ensamma här nu :)

Tilt på att fittsvs ej är uppe men man kan ju hoppas att dom för en gång skull ändrar nått på siten som gynnar oss spelare som typ nytt utseende på klienten eller så att man kan ställa in storleken på borden själv. Är jag ensam om att tycka att det är patetiskt att övermörkar stod högst upp på priolistan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De fixar aldrig något när de stänger ner på onsdagar. Jag har en egen teori om att de stänger ner för att Reinfeldt och grabbarna ska kunna leka ifred några timmar på siten. Då kan de ju knappast spela med en cap på 83k eller vad det är. Boss har ju typ samma programvara. Inte fan stänger de ner en gång i veckan för "underhåll".

Länk till kommentar

Började dagen med fetingmedriggen och var som mest 6k+ men slutar efter en sämre session på 600kr back, kallt

Däckade i halvtid men första halvlek var ingen höjdare såvitt jag kommer ihåg, var iofs rätt dragen. Mer eller mindre klara för avancemang nu iaf :) Glory gloryyy!

Pinsamt att nämna det men jag somnade faktiskt också i halvtid, satt verkligen och kämpade från 35e och framåt men det gick bara inte.. matchtiderna är inte helt lämpade för thaifolket!

1 nov -6400kr

2 nov -2100kr

3 nov 2200 kr

4 nov -2400 kr

5 nov 2600 kr

6 nov -600 kr

Länk till kommentar

Följande hhs kommentarer avgör om jag orkar fortsätta skriva dagbok.

Allram är rätt kass men inte sjukt dålig slaskare. Säkert fått i sig nån öl men som sagt inte världshistoriens största fisk. 41/24/4,5 efter 300 händer och är aggro med drag och överlag semitricky, verkar fatta endel om spelet och tar hyffsat solida linjer post.

x-type borde se mig som aggresiv och jag har fått uppfattningen av att han också tycker att jag är rätt bra.. hehe. 35/16/2 efter 700 händer och är mer uppenbar i sitt spel än Allram. Han 4beta AA stort pre en annan gång och har bara vikt 1/11 vs 3bet. Detta gör hans kallsynrange rätt tunn typ.. QQ-99, AK, AQ, KQ, AJ.

Allram har 3betat hela 13% och tillsammans med x-types väldefinerade range kändes 4betsbluffen rätt standard (hur standard ett sånt spel nu kan bli!)

x-type kommenterade Allram som fisk ca 30 min tidigare.

Seat 3: x-type ( $4063.89 USD )

Seat 5: HNIC ( $4326.28 USD )

Seat 2: Allram ( $6572.61 USD )

Seat 4: mallo ( $362.41 USD )

x-type posts small blind [$5.00 USD].

mallo posts big blind [$10.00 USD].

Dealt to HNIC [ :Kc::Jd: ]

HNIC raises to [$40.00 USD]

Allram raises to [$135.00 USD]

x-type calls [$130.00 USD]

mallo folds

HNIC raises to [$450.00 USD]

Allram calls [$315.00 USD]

x-type calls [$315.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :Ks:, :Th:, :Jc: ]

x-type checks

HNIC

Länk till kommentar

[ ] Lätt beslut med 100BB

[X] 400 jävla BB bakom

:(

Till att börja med tycker jag fyrbet med KJ är dåligt mot två så lösa spelare i vilket fall. De kommer syna dig jätteofta (om SVS fortfarande är som det brukade vara) och även när du floppar typ det bästa du kan göra är det skitsvårt.

Allrams range här kan nog vara hyfsat vid men det luktar ju PP hos x-type när han kallsynar två gånger.

Ärligt talat vet jag inte om jag någonsin lirat mot två pers med 400BB men det känns som du måste börja med att beta här. Runt 7-800. Tror inte du kan slinka om det blir HU men om båda vill spela vidare får man nog vara rätt försiktig.

Länk till kommentar

trodde jag var ensam om att tycka det 8-) tyty..

Jag trodde oxå jag var ensam om att tycka det..:roll: Vi lirade en del igår och du som ensam påstod vid bordet att du backade rakt ut..Kändes dock som det var tvärtom..Heter Gold3nRush btw, hade vatt kul med lite kritik om du har nåt om mig..

GLHF:twisted:

Länk till kommentar

Har chillat vid poolen nån timme idag och snart ska vi dra till karon beach för tvätthämtning och lunchätande. Sjukt är att typ 1/5 hus här i den lilla byn bebodda för tillfället, resten står tomma så vi är rätt ensamma här nu :)

Tilt på att fittsvs ej är uppe men man kan ju hoppas att dom för en gång skull ändrar nått på siten som gynnar oss spelare som typ nytt utseende på klienten eller så att man kan ställa in storleken på borden själv. Är jag ensam om att tycka att det är patetiskt att övermörkar stod högst upp på priolistan?

skulle va soft om dom tog bort syna alla knappen, livsfarlig ju! Fast den kommer dom nog aldrig ta bort sadly :cry:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...