Lisa87 Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 Haha, ibland är du för rolig Heltoker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 26 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 förjävla tråkigt att denna fina plats har blivit tillhåll för låglimitfisk och andra irriterande individer. Han menar att han inte svarar på frågor till pokerspelare som har Voluntary Put Money In Pot under 14%, han är en tönt skit i honom. yes helt logiskt borde han gå in i min dagbok bara för att skita i mig.. ggwpcp Vart i thailand bor du?Berätta lite, ensam? Kostnader? Vart? Hur länge? osv osv mvh vpip 30+ Om jag är ensam är en rätt skum fråga att ställa om man väljer att ut fem övergripande frågor men eftersom du koppade vpipfiskens dumma skitinlägg så svarar jag väl även på den för att vara snäll och att din vpip faktiskt är jättehög! Är i phuket just nu med Ruudvansaha (3 starka inlägg so far!) här på forumet. Räknar med att bo och leva för ca 10-15k/ månad här nere. Var i aussie en vecka innan detta men det var för kallt så tiden här i thai blir förmodligen längre än vi först förutspådde, typ 2 mån eller nått.. one blood bro Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 förjävla tråkigt att denna fina plats har blivit tillhåll för låglimitfisk och andra irriterande individer. yes helt logiskt borde han gå in i min dagbok bara för att skita i mig.. ggwpcp Om jag är ensam är en rätt skum fråga att ställa om man väljer att ut fem övergripande frågor men eftersom du koppade vpipfiskens dumma skitinlägg så svarar jag väl även på den för att vara snäll och att din vpip faktiskt är jättehög! Är i phuket just nu med Ruudvansaha (3 starka inlägg so far!) här på forumet. Räknar med att bo och leva för ca 10-15k/ månad här nere. Var i aussie en vecka innan detta men det var för kallt så tiden här i thai blir förmodligen längre än vi först förutspådde, typ 2 mån eller nått.. one blood bro Hur bor ni? Hur hittade ni boendet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 26 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 Hur bor ni? Hur hittade ni boendet? Hotell. vi frågade oss fram edit: lol ägd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 26 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 jan - Jun 241k juli 113k augusti 82k september -13k 1-22 oktober +400 kr 23 okt 1500 kr 24 okt -13000 kr 25 okt -300 kr 26 okt 8100 kr sammanlagt för månaden: -3300 kr shyssta jävla swings alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 26 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2008 börjat exprimentera med att leda ut utan initiativ och kommer nog få in det i mitt spel (ops nu vet alla ni nötgrinders det! hihihihihihhihihi) ok spel vs tiltad fi (typ 30/24/4) som borde vara rätt trött på mig? Seat 1: Kees ( $2656.47 USD ) Seat 2: Myrch ( $514.38 USD ) Seat 3: Dybelius ( $3228.59 USD ) Seat 4: labrass ( $885.95 USD ) Seat 5: HNIC ( $1980.96 USD ) HNIC posts small blind [$5.00 USD]. Kees posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HNIC [ ] Myrch folds Dybelius folds labrass raises [$35.00 USD] HNIC calls [$30.00 USD] Kees folds ** Dealing Flop ** [ , , ] HNIC checks labrass bets [$60.00 USD] HNIC calls [$60.00 USD] ** Dealing Turn ** [ ] HNIC bets [$175.00 USD] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 börjat exprimentera med att leda ut utan initiativ och kommer nog få in det i mitt spel (ops nu vet alla ni nötgrinders det! hihihihihihhihihi) ok spel vs tiltad fi (typ 30/24/4) som borde vara rätt trött på mig? Seat 1: Kees ( $2656.47 USD ) Seat 2: Myrch ( $514.38 USD ) Seat 3: Dybelius ( $3228.59 USD ) Seat 4: labrass ( $885.95 USD ) Seat 5: HNIC ( $1980.96 USD ) HNIC posts small blind [$5.00 USD]. Kees posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HNIC [ ] Myrch folds Dybelius folds labrass raises [$35.00 USD] HNIC calls [$30.00 USD] Kees folds ** Dealing Flop ** [ , , ] HNIC checks labrass bets [$60.00 USD] HNIC calls [$60.00 USD] ** Dealing Turn ** [ ] HNIC bets [$175.00 USD] Fel läge IMHO. Låt honom tvåbarrela det fina barrelkortet istället IMHO! MVH VPiP ca 25 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Patong? Vilket hotell? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Fel läge IMHO. Låt honom tvåbarrela det fina barrelkortet istället IMHO! MVH VPiP ca 25 Med tanke på stackstorlekarna så tror jag att fi skulle resteala genom att pusha AI vs min donkbet som i sig inte var logisk överhuvudtaget (vad reppar jag liksom?!). Det kändes iallafall som en smartare linje än att checkraisa AI eftersom fi:s bluff isåfall innebär att han comittar hela stacken. Värt att notera kan vara att jag 3betat han konstant med pos i 4-5 varv och vunnit 80% av de potterna plus att han redan var ner ett inköp. Låter det vettigt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Patong? Vilket hotell? karon beach ska byat sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Med tanke på stackstorlekarna så tror jag att fi skulle resteala genom att pusha AI vs min donkbet som i sig inte var logisk överhuvudtaget (vad reppar jag liksom?!). Det kändes iallafall som en smartare linje än att checkraisa AI eftersom fi:s bluff isåfall innebär att han comittar hela stacken. Värt att notera kan vara att jag 3betat han konstant med pos i 4-5 varv och vunnit 80% av de potterna plus att han redan var ner ett inköp. Låter det vettigt? Alltså jag förstod att det var så du tänkte redan innan och jag har inget emot linjen i sig. Just här tycker jag bara det är bättre med check på den turnen. Tycker din hand ser ut extremt mycket som något par utan klöver som är rädd för att fi ska ta gratiskort. Nu har du ju just här topp två och har uppenbarligen inte vad det ser ut som, men innan man visat att man faktiskt donkar turn med en balanserad range tror jag alla, inklusive åsnor (?) på SVS, tolkar din hand som just vad den ser ut som (möjligt det där blev rörigt men jag vet iaf själv vad jag menar ). Tror alltså överlag att vi på den här brädan med den här turnen efter den här sekvensen har mer bluffEQ att hämta med en check än ett bet för att induca höjning. Observera "tror" och att jag inte är säker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 sjukt redo inför ett grindpass nu.. Har till och med buntat upp med en hög oreokakor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Tycker din hand ser ut extremt mycket som något par utan klöver som är rädd för att fi ska ta gratiskort. Nu har du ju just här topp två och har uppenbarligen inte vad det ser ut som, men innan man visat att man faktiskt donkar turn med en balanserad range tror jag alla, inklusive åsnor (?) på SVS, tolkar din hand som just vad den ser ut som (möjligt det där blev rörigt men jag vet iaf själv vad jag menar ). Tror alltså överlag att vi på den här brädan med den här turnen efter den här sekvensen har mer bluffEQ att hämta med en check än ett bet för att induca höjning. Observera "tror" och att jag inte är säker. lol jo lite rörigt. Mitt mål är inte direkt att balansera min range här eftersom fi är ett tiltande shortismongo och med tanke på att K är ett dåligt kort för min range känns det som han borde pusha Acx och heldel andra mer donkiga bluffar. Tycker knappast att min hand ser ut att vara just KQ om det var vad du försökte antyda och fi är som sagt väldigt tiltad. Känns också som han kan tänkas checka bakom många hyffsade draghänder och sämre Qx (el liknande enparshänder) om jag checkar till honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 jan - Jun 241k juli 113k augusti 82k september -13k 1-22 oktober +400 kr 23 okt 1500 kr 24 okt -13000 kr 25 okt -300 kr 26 okt 8100 kr 27 okt 2700 kr sammanlagt för månaden: -600 kr btw.. död åt ludwig som koppar msnkonversationer till sin dagbok. dum hund Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 lol jo lite rörigt. Mitt mål är inte direkt att balansera min range här eftersom fi är ett tiltande shortismongo och med tanke på att K är ett dåligt kort för min range känns det som han borde pusha Acx och heldel andra mer donkiga bluffar. Tycker knappast att min hand ser ut att vara just KQ om det var vad du försökte antyda och fi är som sagt väldigt tiltad. Känns också som han kan tänkas checka bakom många hyffsade draghänder och sämre Qx (el liknande enparshänder) om jag checkar till honom. Inte ens nära vad jag menade, orkar inte förklara 4.20 på morronen nh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Om jag är ensam är en rätt skum fråga att ställa om man väljer att ut fem övergripande frågor men eftersom du koppade vpipfiskens dumma skitinlägg så svarar jag väl även på den för att vara snäll och att din vpip faktiskt är jättehög! Haha helt ärligt måste du ju vara lite socialt missanpassad. Man frågar dig en vanlig fråga av ren nyfikenhet eftersom jag själv är inne på hela asien grejen och du ska bete dig som en dryg jävla pajas för att du läst i en tråd att jag är tight. Oh no! Livet handlar ju bara om poker. Det är ju så mycket mer än ett jävla kortspel och därför borde alla behandlar folk utöver deras spelstil. Haha bra syn på livet idiot =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Haha helt ärligt måste du ju vara lite socialt missanpassad.Man frågar dig en vanlig fråga av ren nyfikenhet eftersom jag själv är inne på hela asien grejen och du ska bete dig som en dryg jävla pajas för att du läst i en tråd att jag är tight. Oh no! Livet handlar ju bara om poker. Det är ju så mycket mer än ett jävla kortspel och därför borde alla behandlar folk utöver deras spelstil. Haha bra syn på livet idiot =) tog hårt dedär va? ägande motargument nr 1: jag har inte gjort några antydningar till att min syn på livet går genom pokern så jag förstår inte varför du förstorar upp ett vanligt hederligt skämt. ägande motargument nr 2: Roligt att du nämner just "socialt missanpassad" eftersom det är just sånna som inte kan ta ett skämt och istället blir arga som jag ser som socialt missanpassade. Det bästa som finns är att lyckas tilta folk man ännu knappt mött. Gl vid bord min son! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Inte ens nära vad jag menade, orkar inte förklara 4.20 på morronen nh lol jag tänkte typ samma tanke men ryckte upp mig själv och skrev ner några rader ordbajs som jag tyckte kunna passa in i sammanhanget Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 lol jag tänkte typ samma tanke men ryckte upp mig själv och skrev ner några rader ordbajs som jag tyckte kunna passa in i sammanhanget Phew, du skrev exakt tvärtemot vad jag tänkte så jag började undra om den store HNIC tappat stinget!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Inte för att det spelar så stor roll men fi synade och visade AA så jag antar att man i fortsättningen får lyssna på ruuds magiska instinkter.. detta verkar vara standard på svs, nästan exakt samma sak hände mig. När jag trodde jag valuebetta på river så syna fi med KK ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Phew, du skrev exakt tvärtemot vad jag tänkte så jag började undra om den store HNIC tappat stinget!!!!!!!!!!!!!! lal isåfall har jag nog, i dina ögon, redan gjort det eftersom att det var mina tankar kring handen men men.. Kan runda av detta odsammanhängand inlägg genom att citera en levande legend (Ron burgundy : Agree to disagree Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 rigghelvetet fortsätter.. jan - Jun 241k juli 113k augusti 82k september -13k 1-22 oktober +400 kr 23 okt 1500 kr 24 okt -13000 kr 25 okt -300 kr 26 okt 8100 kr 27 okt 2700 kr 28 okt -6000kr sammanlagt för månaden: -6600 kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjapuff Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 ska sova nu, ar rıktıgt trott.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 du verkar ruggigt oskön Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts